Lütfen yardım

Hanımlar yaklaşık 10 gündür kasik kaşıntısı yaşıyorum kasıklarım aşırı kaşınıyor yanıyor kasimaktan kanıyor artık Dr a randevu aldım ama 15 gün sonra ya anca bulabildim o güne kadar evde yapabileceğim bişey var mi tecrübesi olan var mı yazar mısınız çok berbat bir durumdayim

Sebebi ne bilinmediği için öneri vermekte ne derece doğru olur bilemedim :face_with_diagonal_mouth: neyden sonra oldu ki

Kaşıdığında özellikle nemliyken ufak beyaz deri parçacıkları geliyor mu

Of aynı durum benim bacaklarımın iç kısmında var​:pensive: bikini bölgesine yakın olan yerde.

Mantar var bence. Sağlık ocağından travazol krem yazdırabilirsin. Bi tanıdığım mantar için hep bu kremi kullanıyor. Kaşınan yerler sivilce gibi içi su doluysa genital herpes olabilir. Bende olmuştu bi ara ne kremi kullandığımı hatırlayamadım ama şimdi.

Evet öyle yakın tarihe randevu yok deprem bölgesindeyim özel hastane yok mecbur beklicem çok berbat bisey

Yok ama kabarıyor kırmızı pul pul oluyor

Anladigim kadariyla diş bolgede kasinti sirkeli su yap onla taharet al bacim ama kurula islak birakma kendini

Arkadaşlarda yazmış zaten sirkeli suyla taharet al iyice kurula pamuklu çamaşır giy mutlaka eczaneden travazol krem alıp kullanırsın geçer inşallah

@Meryem0 merhaba​:rose: Mantar enfeksiyonu, egzama, alerjik reaksiyon gibi durumlardan kaynaklı olabilir. Kasık bölgesini her gün ılık suyla yıka. yıkadıktan sonra iyice kurula ve mutlaka pamuklu iç çamaşırı giyin. Kaşıntıyı hafifletmek için temiz bir bezi soğuk suya batırıp kasık bölgesine uygula. Saf aloe vera jeli veya hindistan cevizi yağı kaşıntıyı azaltmaya yardımcı olacaktır.

Teşekkür ederim hindistan cevizi yağı kaşıntıyi büyük oranda azaltti