Bebeğim bazı oyuncaklarıyla oynuyor hala sizde bu oyuncaktan var mı ? Oynuyor mu bebeğiniz
Bebeginiz kac aylık bilmiyorum ama benimki 10 aylık olmak üzere ve evdeki hi bir oyuncagıyla oynamıyor.gidip saklama kabıyla oynuyor. Ben o yüzden çok oyuncak taraftarı degilim ama söylediğinize. Baktım manyetik blok yazıyordu o belki 2 3 yaşından sonra gelistirici olabilir
Bebeğim 9 aylık hiçbir oyuncağın yüzüne bakmıyor. Evde ne kadar kendisini ilgilendirmeyen zerzavat varsa onlari seviyor. Bir de kitapları çok seviyor ama oyuncaklar boş yere kalabalık ediyor şuan.
Oğlum sadece ilk adım arabası sallanan at bide topla oynuyor başka oyuncaklar ilgisini çekmiyor ondada hareket edebildiği için seviyor heralde bizimkinin totosunda kurt var orurupta oynamaz.
13 ayligiz hic bir oyuncgin yuzne bakmyorlar ya bi araba suruyor bsyler gostemye clsyrm ypmyor daha cok bozuyor atyor genlde mutfkda olunca tencere tava ne olrsa oynyo
Abilerinin yıllar önce alınan peluş oyuncaklari var araba top vs çoğu duruyo zaten onlarada çok fazla değişik oyuncek almamıştım bunada almadım arkadaşın dediği gibi en alakasız şeylerle oynuyor oyuncağa gerek yok bencede misal en sevdiği şey pet şişe ve şişmiş buzdolabı poşeti ![]()
O tarzdaki oyuncakların içinde manyetik minik parçalar var o yüzden ağzına alma dediğini anlayacak kadar büyümüş olması lazım. Ya da oynatırken kontrollü olmak gerek. Bende almak istiyorum ama her şeyi ağzına alıyor diye biraz erteledim. Yoksa çok geliştirici bir oyuncak hem parmak kaslarını hem hayal gücünü hem el göz koordinasyonunu. O yüzden uygun zamanda alınmalı
Kızım balık tutma oyununu çok seviyor tek tek hepsini yakalıyor ve kovaya koyuyoruz. İç içe geçen kaplar var onlarla çok oynuyor . Bultak küpü de seviyor içine atmayı başardığı da çok seviniyor alkış yapiuor ama ona çok sabrı yok. Cırt cırtlı kitabı seviyor sayfaları çevirip bütün çıkartmaları tek tek sökmeye bayiliyor.