Makatta apse ve fistül

Merhaba 5bucuk aylık bebeğim var apse ve fistülü var makatta bu durumu yaşayanlar varmı :pensive_face:

Son dönemlerde kabız falan oldu mu hiç canim

Tuvalet ini yapıyor

Kaka sını yaptıkca şişip kızarıyor az da olsa apse akıyor

Direk doktora götür canım biz burda ne desek olmaz

Götürcem zaten nasıl ilerliyor tedavisi varmı onu bilmek istiyorum