Merhaba 5bucuk aylık bebeğim var apse ve fistülü var makatta bu durumu yaşayanlar varmı ![]()
Son dönemlerde kabız falan oldu mu hiç canim
Tuvalet ini yapıyor
Kaka sını yaptıkca şişip kızarıyor az da olsa apse akıyor
Direk doktora götür canım biz burda ne desek olmaz
Götürcem zaten nasıl ilerliyor tedavisi varmı onu bilmek istiyorum