Kızlar oğlum 14 aylık oldu normalde anne sütünu 4.ayda bıraktığı için beslenmesine golden goat mamayla devam etmek zorunda kaldım.Bu birkac gündür mamayı kesmek istedim çünkü yemek yemeyi hiç sevmiyor belki mecbur kalır da yer artık diye.Normalde gece vermiyordum sadece sabah 6 gibi mama için kalkıyordu gün içinde de birkaç kez alıyordu, şuan gün içinde de almıyor.Sormak istediğim şey ise gece uyumadan önce 9 gibi yoğurtla birlikte bir şey yediriyorum sabah 7.30 gibi uyanıyor ama direk kahvaltı yapmadığı için saat 8.30-9.00 gibi yiyebiliyor.Sizce gece 9.00-sabah 9.00 arası aç kalma süresi için uzun bı süreç mi? Sabah uyanır uyanmaz mama vermeli miyim
Sabah uyandığında mama icmiyorsa o süre biraz uzun olabilir. Ancak bebeğiniz nasıl bir tepki veriyor yemek ya da mama talebinde oluyor mu? Gece yoğurtla ne yediyorsunuz sindirimi zor birseyse bir süre onu tutar diye düşünüyorum. Uyanınca az bı mama verip sonra kahvaltı yaptırmayı deneseniz?
Gece yoğurt yanında bazen ekmek bazen yemek tarzı şeyler veriyorum en azından gece çok uyanmasın diye sabah uyandiginda çok ağlamıyor zaten kahvaltısini bile verince zorla yiyor, yemek istemiyor ama mama verince bı 100 cc içiyor. Aslında yemekten kaçmasın diye mamayı kesmek istiyorum.Sizin dediğiniz gibi bir süre daha sabah uyaninca mama verebilirim aslında
Benim kızım da 16 aylık bizimki de 6.ayin sonunda bıraktı anne sütünü daha doğrusu sütüm kesildi. Ondan beri hem mama hem ek gıda gidiyoruz. Yemek yemeye baya alıştı bende azaltiyorum mamayı 2 yaşına kadar ver dediği için doktoru iciriyorum yoksa tamamen kesmeyi de istemiyo değilim. Ara ara onu kandircak kadar verip keserim diyordum. Ama doktoru tavsiyem 2 yasa kadar vermenden yana dedi. Bide diş patlayacagi zamanlar hiç ek gıda yemiyor nerdeyse. Bu ara öyleyiz çok az yiyor. Yemekten kaçınıyor. Hep mama gidiyoruz su an hemen hemen. Çıksa da eski düzene geri dönsek. Siz hep böyle diyorsunuz ama. Bu yemek yemeyen bebekler için sanki bı terapi tarzı birşey duydum ben hiç arastirdiniz mi öyle birşeyi?
Dediğiniz şeyi bı araştırayım hiç duymamıştım.Benim sütüm vardi ama kendisi yemedi hatta 4 aya kadar zorla veriyordum artık tamamen aç kalinca mama vermeye başladık mamayı da zorla yedirdim hatta.Ek gıdaya önce hevesliydi sonra tamamen bıraktı sadece ara ara mama yiyordu o da yaşına göre çok az 90 CC bile ona çok geliyordu bende en azından mama yerine ek gıda alsın diye zorluyorum o yüzden tamamen mamayı birakmak istiyorum bı yediği sabah 100 CC gün icinde zorla az az yiyor.Sadece gece o süre zarfinda çok aç kalıyor mu diye düşünüyorum.Cevabiniz için teşekkür ederim ![]()
Rica ederim ![]()