Kizlar 6 gün sonra 6. Aya giricez mamamiz bitti gibi 2 numara alsak mamayı artk bişey olur mu sizce mama kullananlar
Alabilirsiniz bence. Zira 6 gün içinde 1 numara alırsanız o mama bitmez. O yüzden 2 numara alın 6 günden birşey olmaz.
Hangi marka kullaniyorsunu,
canim daha 6.aya gireceksin 6 dolmamis 2 numaraya gecmen icin 6.ayin tam dolmasi gerekiyor 7 ye gecerken 2 numaraya geciliyor bilgin olsun bebege zarar olmasin
Bebelac canm
Tammm canm bklm
0-6 ay bir numara
6-9 yazıyor 6. Aydan itibaren yaziyor ama
Benimki de 5 ay 3 hafta 26 gün yaziyor canm ben mi yanlış hesaplıyorum
Bildigim kadariyla bir skınti olmayabikir cunku 1 numara alsanaiz hemen bitmyor cunki 6 gunde icnede en azndan 2 numrya gecis yapabilrsnz Gunde kac kez mama veriyorsunuz ne kadar cc iciyor .
bu sekilde yaziyorsa dogru canim ilk basta konu acarken 6 ya giriyoruz demissin ya ben ona istinaden yazdim bu sekildeyse seninde 6 doluyor 7 ye giriyoruz kuzum 4 gunde sıkıntı olmaz 7 ye girdigimiz icin verebilirsin sorun olmaz![]()
Genelde günde bir kere veriyorum
Hmm tm o zaman çok teşekkür ederim bir türlü hesaplayamiyorum bn
rica ederim canim![]()
