Mama numarası

Kızlar oğlum 9 ay 5 günlük 2 numara bebelac kullanıyoruz 3 numaraya şimdi mi geçmeliyiz 9 ayın sonundamı çok kafam karıştı

Simdi geciceksin canim 9. Aydan itibaren yaziyo ustunde de

Teşekkür ederimmm :white_heart: