Kızlar oğlum 9 ay 5 günlük 2 numara bebelac kullanıyoruz 3 numaraya şimdi mi geçmeliyiz 9 ayın sonundamı çok kafam karıştı
Simdi geciceksin canim 9. Aydan itibaren yaziyo ustunde de
Teşekkür ederimmm ![]()
Kızlar oğlum 9 ay 5 günlük 2 numara bebelac kullanıyoruz 3 numaraya şimdi mi geçmeliyiz 9 ayın sonundamı çok kafam karıştı
Simdi geciceksin canim 9. Aydan itibaren yaziyo ustunde de
Teşekkür ederimmm ![]()