Mama önerisi

22 günlük bebeğim var doktor tavsiyesiyle aptamil almıştım kullandı biraz ama gaz yaptı hipp mama aldık şimdi kullanan varmı nasıl yada başka önerisi olan kilo aldırması falan nasıl

Bizde bebelac gold kullanıyorduk 2 aylık olunca bebeğim kendisi reddetti sma aldım onu sevdi yaklaşık 2 aydır kullanıyoruz bir sorun yaşamadık hatta daha rahat gaz kabızlık VS olmadı hiç

evet sma yı da duydum hatta hipp le arasında kalmıştım ama bunu aldık inşallah iyi gelir

Sma optipro kesinlikle

Mama bebekten bebeğe göre değişir bir bebeğe yarayan mama diğerine yaramayabilir o yüzden bebeğinizin özelinde deneyerek ilerleyin bence

Ben uzun zaman kullandim memnun kaldim reflu kalmadi

Sma optipro kullanıyorum şuan 2 buçuk aylık gaz sorunu da yaşamadım çok fazla kilo aldırdığına da çok eminim, bebekten bebeğe değişir ama kime tavsiye ettiysem sıkıntı yaşamadılar

Hipp kullanıyorum bende basindan beri cok sukur memnunum

kilo akdırması nasıl

Cok ıyı hatta gecen hafta randevumuz vardı doktor gelişimi cok ıyı 1 yas mı gıydırıyorsun dedı oglum 6 aylık bu arada

inşallah bizede iyi gelir

Ben kolik bebekler de ozellıkle bu mama onerılıyor diye en basında bunu almıstım allahtan benimki kolik degıldı seker oranı önemliydi benim ıcın bebelac golden mesela sekerlı bır mama aptamıl ıcınde guzel seyler ızlemedım sma hakkında da ıyı seyler duydum ıkısı arasında kalmıstım yanı o yüzden tercihim hipp oldu

bende ikisi arasında kaldım inşallah memnun kalırım