30 günlük bebeğide ilk aptamil kullandım gaz yaptı bıraktım 1 haftadırda hipp kullanıyorum buda kabız yaptı herhalde sma alsam kullansam sürekli değişiyor ya bi sıkıntı olurmu bebektee önerisi olan var mı yada başka
Sma optipro gayet güzel denemekte fayda var sindirimi rahat bir mama, onun iyiliği için sonuçta değiştiriyorsunuz denemeden bilemezsiniz
Bizde ilk 2 ay bebelac gold kullandık sonra bebeğim reddetti sma optiproya geçtik 2 aydır kullanıyoruz bir sorun yaşamadık
kilo sorunu var dı o yüzden tereddüt ettim
Sma ile kilo alımı daha iyi oldu benim bebeğimin
bide onu deniyim ozaman