Mama önerisi

30 günlük bebeğide ilk aptamil kullandım gaz yaptı bıraktım 1 haftadırda hipp kullanıyorum buda kabız yaptı herhalde sma alsam kullansam sürekli değişiyor ya bi sıkıntı olurmu bebektee önerisi olan var mı yada başka

Sma optipro gayet güzel denemekte fayda var sindirimi rahat bir mama, onun iyiliği için sonuçta değiştiriyorsunuz denemeden bilemezsiniz

Bizde ilk 2 ay bebelac gold kullandık sonra bebeğim reddetti sma optiproya geçtik 2 aydır kullanıyoruz bir sorun yaşamadık

kilo sorunu var dı o yüzden tereddüt ettim

Sma ile kilo alımı daha iyi oldu benim bebeğimin

bide onu deniyim ozaman