Meehaba annelerim 41 günlüğüz
Emziriyorum ama geceleri 1 kere mama veriyorum bebeğime mamayı buzdolabında muhafaza ediyorum sıkıntı olur mu malum evler sıcak doğalgaz yandığı için dışarıda bozulma yapma olasılığı var diye buzdolabında saklıyorum ve günde 1 kez içtiği için çabuk tüketemiyoruz bu konuda bana fikir verin lütfen
Bizde mama kullanıyoruz bildiğim kadarıyla mamalar nemli ortamda tutulmaz buzdolabı uygun ortam değil toz mamaya ev sıcağında birşey olmaz bir kutu mama açıldıktan en geç bir ay içinde kullanılması gerekiyor
Bende hava sıcak olduğu için dolaba koyuyordum o havada biz bile bozuluruz. Öyle alışkanlık oldu şimdide dolaba koyuyorum. Bende günde bi kere veriyorum doğduğundan beri ilk aylar 350 Gr alıyordum atılmasın diye o bile çok oluyordu. Şimdi 7.5 aylık 2 aydır 800 Gr alıyorum 4 haftada bitiyor tam.
Yani bir sıkıntı olmaz dimi dolapta saklanması günde 1 kez çünkü devamlı tüketse belki bende koymam
Ben 7 aydır dolapta saklıyorum bi sıkıntı olmadı topaklanma falanda olmuyor. İlk çocuğum mama ağırlıklı besleniyordu dolaba koymuyordum 1 haftada bitiyordu zaten kutu. Ama şuan 4 haftada bitiyor içime sinmiyor dışarda bırakmak
Benimde öyle oğlum mama ile beslendi dediğiniz gibi kısa sürede bitiyordu zaten bende dolaba koymıyordum ama kızımda 1 kez kullandığım için benimde dışarıda bekletmek içime sinmedi teşekkür ederim ![]()