Mama suyu nasil olmali

Kizlar havalar isindi bebegim 5 aylim mama verjyorum sebildeki sicak suyla soguk suyu karistirip ilitsam mama olurmu 4 aydir ben kaynamis suyla soguk su karistirip yapiyordm ilik kaynatmadan olsa olurmu

Hazir suyla degil cesme suyuyla yapiliyo mama kaynatip soguyo bide kaynar sekilde termosa koyuyorum o sekilde ilitarak kullaniyorum ben cesme suyunu ilitip vermeyin sakin kaynamasi lazim

Sebil yazdiginizi simdi gordum daha bebeginizde kucuk bence vermeyin 7 aylik olucaz icecegi suyu bile kaynamis sogumus su olarak veriyorum ben ek gida danismanimiz o sekilde ver dedi

Ben 4 aydir ilitipda veriyorum bizim buranin sulari oyle pek guzel degil hazir suyla besliyorum hep 4 aydir hwp ayni sekil besledim sogukla sicak karistirirak

Cesme suyunu bizde kullanmiyoruz ama mamanin ustunde bike kaynamis sogumus su diye yazar yinede siz bilirsiniz

Ariticidaki suyu isitipda weriyorum icebilecigi sicakliga gelince

Çesme suyu verilmiyor diye biliyorum ben doktorumuz ph numarasını söylemişdi ama unuttum damla marka hazır suyu kaynatıp soğutuyorum doğduğundan beri mama kullanıyorum çeşme suyunda bakteri olabiliyor yada klor fazla veriliyor. Oyuzden doktorumuz hazır suyu kaynatıp ılıtıp ver demişdi. 6. Aydan sonra çeşme suyu kullanılabilir diyor ama ben yinede hazır su kullanıyorum

Bende cesmeden kaynatip ilitip kullanyorm hic hazr su kullanmadim ilitmak icin sgumasni bkledm

Ben kaynanmış suyu termoza dokuyordum veya sürahiye dokuyorum şimdi .
Kaynanmış soğuk olarak hep durur evde.
Sıcakla katıp veriyorum ben 1bucuk yaşında oğlum kaynanmamış su verince karnı ağrıyor diye duymuştum oyuzden kaynanmış veriyorum hep