Hanımlar mutfakta bebeğinize yemek hazırlarken hangi mutfak eşyalarını kullanıyorsunuz ve bebeğinize hangi tabak kaşık çatal markasını
Mama kaşığı ve tabağı önerisi kızlarr
Tabak kaşık oioi , buharda haşlama veya yemeğini yapmak için de karaca baby tencere kullanıyorum
Ben normal kullandığımız tencerelerde yapıyorum şahsen. Mama kabı olarak da bime gelmişti ordan aldim markasını hatirlamiyorum şuan
merhaba silikon olanlardan almisim tam set olarak kasigi catali bardagi tabagi ama hic kullanamadik oglumda sevmedi kasik lastik gibi oldugundan agzina kaba geldi birde markali almistim suan 9.5 ayligiz ve normal tatli kasigiyla yiyor bizim kullandiklarimizdan daha akiskan oluyor bebegin agzinda memnunuz suan cok pismanim aldigima
Ben hiç almadım plastik ya da silikon kullanmak istemedim. Normal bizim porselen kase tabak kullanıyorum. Çay kasigiyla başladık şimdi tatlı kaşığıyla devam ediyoruz .
Silikon tercih etmeyeceğim ben şişirilmiş ürünler olduğunu düşünüyorum.
Bebeğe özel kase ufak bir tabak bence yeterli olacaktır.
Kaşıkta sadece demir olup olmamasında karar veremedim.
Tek artıları mama sandalyesine yapışıyor olmaları.Onun içinde kokan,renk degistiren ürünleri kullanmak istemiyorum
Ben a 101 den bı dinozorlu3 gözü çorba tası catal kaşığı var bide ayicikli set aldım oda 4 ayrılabilir gözlü bide büyük bolmeli çatal kasikli…henüz kullanmadım daha 3 ay 20 günlük ![]()
Ben de henüz kullanmadım ama silikon set almıştım. Bir de daha önce yeğenlerime aldığım sert plastik mama tabaklarından alacağım sonrası için. E bebekten almıştım ablam severek kullanıyordu onları, kendim de kullanışlı olacağını düşünüyorum.

