Merhaba hanımlar yakında doğum bekliyoruz, babygoat mamayı kullanan var mı tecrübelerinizi merak ediyorum.
Kullandık biz hiç memnun kalmadık oğlum sevmedi, yerli üretim diye kullanmayı çok istedim, fakat mama çok değişik suda çözünürlüğü aşırı düşük, onun çözünmesini bekleyene kadar su soğuyor
İçeriği temiz fakat keçi sütlü..Her bebeğin damak tadına hitap etmiyor, her mama da her bebeğe iyi gelmiyor denemeniz lazım.