Mama ve anne sütü

Bebegim 4 gunluk ac ve susuz kaldigi icin serum tedavisi gordu simdi sütümü sagip veriyirum 30 ml veriyorum sonra 1 2 saat sonra 30ml mama veriyorum yeterli oluyir mudur emin olamiyorum bilgimde yok sasirdim ne yapacagimi

4 günlük bir bebek icin 30 ml yeterli olur gecmis olsun :pink_heart:

Tesekkur ederim 2 saatte bir mi yoksa 1 saatte mi vermeliyim

Saate çok takılmayın, benim bebeğim 1.5 saat zar zor dayanıyordu ilk günler, zaten bebeğiniz acıkınca sinyal verecektir bir zaman sonra duygularını, ağlama biçimlerini vs neden ağladığını anlayacaksınız