Mama veren anneler bakabılır mı?

Kılo da onemlı tabı dok yada saglık ocagındakı hemsıre der zaten zayıfsa …bnmkı normal 3 aylıgız 6,200 kg e n son

Genelde önerilen emzirme sonrası bı yarım saat sonra ne kadar içiyorsa işte 60sa 60 90sa 90 CC hazirlayip verilmesi biz 4 ay 24 günlüğüz 3 saatte bir beslenmeye devam ediyorum ortalama 120-150cc içiyor günde 2-4 kere de kaka yapıyor

Aboo bn senın gıbı yapsam bebek tosun olur benım kız almıs basını gıdoy :joy:en son tm 3 aylık ken 6.200 kg sımdı 11 gun gectı Allah biliyim kac oldu. Cok ac olunca zaten huysuz oluyor bmm bebe bıde cok ters bırsey cok ac olunca bnı emıyor mama ıstıyor :joy:

Bizimki de ayni cok acikinca emmiyor illa mama istiyor

Aynen ben de o sekilde yapiyorum

Ah bu bebekler çok degısık bırsey :smiley:ıyı yanlız degılmısım en azından onu ogrendım​:joy:

Benimde kiloyla basım dertte bakalım ne etcez

Kılosu mu az yoksa cok mu onu anlmadım :melting_face:

Fazla canım bizimde iştah iyi maşallah

Bizimki de 8 kilo olmuş :rofl::face_with_peeking_eye: Allah’tan boyu uzun da şişman bi bebiş değil gibi :face_with_peeking_eye::rofl: 70 cm olmuş

MaşAllah bızımıkı daha 62 cm :upside_down_face:3 aylık

Maşallah bebisleriniz ne guzel bizimki de 7 kilo anca olmustur 5 aylik :sweat_smile:

Haraketlı ıse ondan dır bnm kızın kılosu da goder cok haraketlı

Oyle gercekten hic durmuyor ya eller ayaklar surekli , hatta neredeyse 2 aylikken bile öyleydi ben heo diyordum bu kiz et bağlamaz

Bnm kızımda oyle elı dursa ayagı durmuyor​:joy:canları sağ olsun da ne yaprsa yapsınlar :blush:

Aynen oyle insallah sagliklari olsun da kilosu biyle olsun birsey olmaz