Kılo da onemlı tabı dok yada saglık ocagındakı hemsıre der zaten zayıfsa …bnmkı normal 3 aylıgız 6,200 kg e n son
Genelde önerilen emzirme sonrası bı yarım saat sonra ne kadar içiyorsa işte 60sa 60 90sa 90 CC hazirlayip verilmesi biz 4 ay 24 günlüğüz 3 saatte bir beslenmeye devam ediyorum ortalama 120-150cc içiyor günde 2-4 kere de kaka yapıyor
Aboo bn senın gıbı yapsam bebek tosun olur benım kız almıs basını gıdoy
en son tm 3 aylık ken 6.200 kg sımdı 11 gun gectı Allah biliyim kac oldu. Cok ac olunca zaten huysuz oluyor bmm bebe bıde cok ters bırsey cok ac olunca bnı emıyor mama ıstıyor ![]()
Bizimki de ayni cok acikinca emmiyor illa mama istiyor
Aynen ben de o sekilde yapiyorum
Ah bu bebekler çok degısık bırsey
ıyı yanlız degılmısım en azından onu ogrendım![]()
Benimde kiloyla basım dertte bakalım ne etcez
Kılosu mu az yoksa cok mu onu anlmadım ![]()
Fazla canım bizimde iştah iyi maşallah
Bizimki de 8 kilo olmuş ![]()
Allah’tan boyu uzun da şişman bi bebiş değil gibi ![]()
70 cm olmuş
MaşAllah bızımıkı daha 62 cm
3 aylık
Maşallah bebisleriniz ne guzel bizimki de 7 kilo anca olmustur 5 aylik ![]()
Haraketlı ıse ondan dır bnm kızın kılosu da goder cok haraketlı
Oyle gercekten hic durmuyor ya eller ayaklar surekli , hatta neredeyse 2 aylikken bile öyleydi ben heo diyordum bu kiz et bağlamaz
Bnm kızımda oyle elı dursa ayagı durmuyor
canları sağ olsun da ne yaprsa yapsınlar ![]()
Aynen oyle insallah sagliklari olsun da kilosu biyle olsun birsey olmaz