Mama yi verebilir miyim

Kizima 4 aylik arada ek olraka mama veriyorum sutum qz oldugunda mama bir ay 2 gun dur acilali versem bisey olur mu uzerinden 2 gun gecmis bu saatenn sonra mama aldiracagim kimse yok

Paketi acali 1 ay 2 gunmu gecdi 2 gunmu oldu acali

1 ay 2 gun oldu acali canim

Acildiktan sonra 1 ay içinde tüketilmesi gerektiği yazıyor üzerinde ama bilmiyorum bişey olur mu 1 aydır ağzı açık mı duruyor açıp kapattiysan hava almiyorsa sorun olur mu bilemedim ama doğruyu söylemek gerekirse 3,5 haftalık mama kullandım hatta 1 hafta sürdü bitmesi yani 1 ayı geçti ama çok şükür bişey olmadı kavanoza koymuş ağzını kapatmıştım belki de zararlıdır ama yedirdim :person_shrugging:

1 ay icinde tuketilmeli yaziyo paketlerin ustunde canim valla bisey diyemiycem o yuzden