Benim doktorum suya çok karşı idi, sadece mama kullandım içerisinde bulunan su miktarı zaten karşılıyor su ihtiyacini dedi. Bende vermedim ta ki 6.ayinda ek gıdaya başlayana kadar, ne kadar ek gıda alırsa o kadar su vermen lazım demişti.
Hem hazır su aliyorum kaynatiyorum hazır suyum yoksa eğer ariticimda var ordan kaynatip veriyorum
Bende aritmadan yapıyorum şuan
Tamam olur