Mamayı kesmelimiyim artık

Hanımlar merhaba 13 buçuk aylık kızım var şuan sadece uykuya geçişlerde veriyorum günde 3 kere biri gündüz uykusunda birde akşam uykuya geçişde gece uyanıyor hala birde gece beslenmesi yapıyoruz. Toplam 3 kere mama kullanıyorum gündüz uykularında öğle yemeğini güzel yediyse vermiyorum gündüz tamamen kesmeyi düşünüyorum yanlış mı yapıyorum biberonu arıyor çünkü. Gösterip mama diye sesleniyor, bi kaç kez süt vermeyi denedim asla kabul etmiyor süt içmeyi hiç bir şekilde ne yapayım mamayla devam mı edeyim kararsız kaldım. Doktorumuz 18. Aya kadar tavsiye ediyorum diye söyledi ama ek olarak süte alıştır diye belirtti. Kızım da asla sütü kabul etmiyor bebek bisküvisiyle denedim olmadı bardakla içirdim içmedi suluğuna koydum asla içmiyor çevremdekiler de büyüdü bırak diyor annem asla bıraktırmamı istemiyor sürekli bir baskı var üstümde bu konuda ne yapacam şaşırdım

Bence mamaya devam edin doktorun dediği gibi. Sütü de meyveli tarzda verebilirsiniz belki öyle içer tadını beğenmiyorsa. Muzlu süt mesela. Çileğe alerji cikmadiysa onu da öyle yapabilirsiniz. Haşlanmış ezilmiş hurma da katabilirsiniz.

Ya benimde gönlüm vermek tarafında zaten şuan 3 kere 120 cc veriyorum normalde 150 cc veriyordum bir ölçek düşürdüm bir haftadır en iyisi böyle ilerlemek gibime geliyor ama insanlar bana artık öcü gibi bakdığı için birde kızımın allaha şükür gelişimi güzel hep şey diyplar mama şişiriyor böyle değildir normalde aslında günde 3 ana öğün 2 ara öğün güzel ek gıda alıyor kimse demiyor ki güzel besliyorsun sadece mama şişiriyormuş diye tepki gösteriyorlar ona biraz kafayı takdım. sütü de o şekilde vermek hiç aklıma gelmedi yarın bi deneyip bakayım inşallah sever

Benim oglan guzel yedigi icin 180 ver sadece dedi biberonu biraktir yavas yavas onun yerine sunu almami soyledi keci sutu de 200 iciyo ve inek sutu iciyo

Munchkin miracle gorsel atiyim biberon dan vazgecmesi icin.

Banada aynı 18. Aya kadar tavsiye ediyorum ama süte de alıştır dedi doktorumuz günde 3 kere 120 cc veriyorum şuan bazı günler iki kere veriyorum değişiyor. Ama süte alıştıramadım köy sütü market sütü ılık soğuk şekilde denedim biberondan içmedi Bardakdan da suluğuna koydum bir iki çekdi bırakdı. Bakayım yarın meyveli deneyip vericem attığınıza bir bakayım alırım onu da

Konsultaayon burosuna sormustum o doktor tavsiye etti bunu bi dene bakalim belki sever.

Sizma sorunu da yok

Merhaba, ben çok süt yanlısı değilim. Bebeğimin sütü peynir ve yogurt formunda tüketmesi benim için yeterli. Keza süt mamanin yerine alternatif değil. Siz etraftakileri dinlemeyin, her daim herkesin söyleyecek bir şeyi oluyor. Maşallah ne güzel bebeginizin gelişimi yerindeymis. Şekerle, nisastayla beslenen çocuğun kilosu sorun. Mama bugün anne sütünün tek alternatifi. Birde ben anne iç gudusune çok güveniyorum. Çocuğunuz için en iyisini yine siz bilirsiniz. Kulak verdiğiniz kendi iç sesiniz olsun. Sevgiler

Teşekkür ederim aynı düşüncedeyim bakalım

18 aya kadar kesmeyin diyorlar bende günde 2 3 kere veriyorum bazen dışarda olduğumda bişey yapmaya fırsatım olmadı mı sadece mama yediği zamanlarda oluyor. 11 aylık şuan 1 yaşını bekliyorum inek sütü vereyim köyde annemler yakınız sürekli gidip geliyoruz çok hevesliyorum inek sütü vermeye inşallah kızımda severse ondan sonra ağırlığı süte vermeyi düşünüyorum ama mamayı 18 aya kadar kesmiycem

Benim icin hepsinin yeri ayri sudunu de icsin peynirini de yesin yogurdu da yesin.hepsinden alsin ayri ayri besinini.