O zaman kimyasal yok. Ama yüzey temizleyici olunca kimyasal iste ![]()
Dönmeli olan aldım ama a101 şok bime fakand a geliuromus arkadaşım 350 liraya almis
Onu da takip ederim artık![]()
Et vakah bende edeceğim bir tanede yedek alırım evde dursun inanilmaz iyi dedim ki önceden t3mzilik yaomiyormjsjm ,düşün kıl tüy kır hep viledanin beyaz puskullerind ekaliyordu bunda taraklı temizliyor orda her defasında temiz bir su ve mop![]()
Bende temiz pis su ayiraninda alayim diyordum bakayimde bnde bundn alayim siliyoruz pis su geri ewin yuzune
Oh misss ![]()
Evet ya tekrar pis suyla siliniyor bi anlamı kalmıyor
Bibara supurup silenden istiyodum memnun degil kimse almadm
![]()
öyle vallhi mis gb
Onlara hiç bakmamıştım.
Oo harika bişey ya gerçekten kurtarıcı kendi mopunu hiç kullanmadim daha
buna uygun ıslak mendiller var mis gibi en çok da mama sandalyesinin altj sürekli leş gibi oluyor bildiginz uzere herşeyi yere attığı için hemen hop çek sil
Dün flas indirime girdi aldım bakalim bende ![]()
Ne kadar ki cok tuhaf rakamlar diyolar ya ben teee 6-7 ay önce Trendyol dan 120tlye almstim annemle kendime . Öyle heryeri supurdukten sonra silcem dersem 2-3 mendil birden takıyorum bu arada çünkü tek olan azcik yer siliyor çabuk kuruyor, gerçi benm mendilden de olabilir bay.turcoydu
270 tl ydi 175.80 e aldım, yedek bezliydi. Mendilden de olabilir bilmiyorum ama simdilik kendi bezini kullanırım.
Aynen yedek bezli çok da güzel toz topluyor ama ben onu bari yikamayin diye kolaya kacmaktan yanayım şu ara ![]()
En iyisi robot süpürge süpürüp silsin
onda da sandalye kaldır, sehpa kaldır ![]()
Fotoğrafta görünen 2 tane bezi var. Ben mop uyumlu sleepy aldım tam oluyor mandallari kapatınca. İkisiyle de sildim ama . Makineye de atılır tabi bezler.
Ya bunların zamanla su akittigini söylüyorlardı ben de bunu düşünüyordum ama almadım.

