Mandallı Mop

Kızlar bu mandallı moptan kullanan var mı, memnun musunuz ?

Ben kullanıyorum daha yeni aldım. Yoksa elimde ıslak mendille geziyordum her gün her yeri :grin: Fayansta parkede çok güzel kayıyor siliyor bence. Islak mendilini de aldım mop uyumlu olanı. Pratik oldu mutfakta özellikle topluyor baya.

Bende kullanıyorum. Memnunum baya. Ama bence şehrinizdeki züccaciyeden almak daha mantıklı ben 100 TL’ye almıştm mesela trendyolda fiyatı abartılmış

Ay bende var hiç memnun değilim züccayeden aldım bende ama evet güzel siliyor okey ama o bezi sürekli tak çıkar uğraştırıyor ya onla uğraşana bi oda silerim ben​:grinning_face::grinning_face:

Spreyli mop vardı onun sprey sıkma yeri bozuldu. O da mandallı mop gibi bez kısmı değiştirmek gerekiyordu. Biraz gıcık iş ama kova taşımaktan daha kolay geliyor :grinning_face::grinning_face:

Bende ıslak mendil alıp kullanmayı düşünüyorum. Hatta sleepy de 2.ürün 1 tl kampanyası vardı alacaksan eger :grinning_face:

İstanbul da hersey pahalı züccaciye de daha uygun bulabilir miyim bilmiyorum ama bi bakarım.

Ay evet benimde vileda bozuldu elimde siliyorum şu an çok zor oluyor ben de vileda arayışındayım şu an elimdekini asla kullanmak istemiyorum çünkü çok zor ve bayağı gıcık bir iş elimde silmeyi tercih ederim​:joy::joy:

Temiz su pis suyu ayiran war onlar nasil acaba bende pratik bisi ariyorum bebegim vileda kowasiyla oynuyo cnku dokulmesin diye

Bende kullanıyorum, sleppy tek kullanımlık mop ile uyumlu yer temizleyicisi ile siliyorum çok daha pratik oluyor

Valla eşim öyle şeyler için internetten bir şey aldırmaz kendi almış gelmiş zaten mendili de :sweat_smile: ben de internetten almadım mopu hakikaten 150ye aldım züccaciyeden.

Sleepyle yerleri siliyoruz ama bebeklerimiz war zararli olmuyormu :thinking: ben elimden sleepynin yuzey havlusunu hic dusermem mutfakta tezgah onunu silerdim bebegim olunca biraktim zarar olur diye

Onu bende merak ediyorum

Pratik bisey lazım :grinning_face:

Ben elektronik seyler almam internetten diğer türlü alırım :grinning_face:

Yüzey temizleyici ile sildiğimiz zaman da zararı oluyor aslında

Benimki daha oturuyor anca halıda o da. Ya da yürütüyorum şimdilik kullanıyorum ya. İleride sadece kendi bezini takarım sadece suyla sıkıp.

Bn kulaniyotim cnm mis gb bn baya pahalı aldım 900 lira a101 grlmis 350 lira aşırı iyi ,hatta banyoda paslaniyor diye eşim bunu koridora koyalım dedi şahane birset

Deterjanların hepsi kimyasal, benim dogumuma henüz son 15 gün var daha anne olamadım ama olduğunda kendi bezi ile sirkeli su ile sileceğim.:slight_smile:

Ben bisey kullanmiyorum dalin sampuanla siliyor sirkrli su