Mantar sonrası kızarıklık

Arkadaşlar selam, bebeğimin poposunda mantar oluşmuştu yaklaşık 3 hafta önce ve doktorun önerdiği kremleri kullandık geçti fakat kızarıklık kaldı.Doktora sorduğumda kremleri kullanmaya devam et 5 gün daha dedi ama yine de kızarıklığa etki etmedi.Pisik kremi olarakta sudokremi kullanmaya devam et demişti, kullanıyorum o da geçirmedi.Ben mi acele ediyorum geçmesi konusunda yoksa süreç böyle mi? Mantar tecrübesi olan var mı?Kızarıklık ne zaman geçecek acaba?

Kızımın totosuna çözüm arıyorumdur hshshs

Bulamamışsındır :sweat_smile:

Shshhsh senin yorum yapacağını tahmin etmiştim hsshsh ama olsun anne kadın kızı için umutla mantarzade arıyordu :joy:

Benim kızımdw sürekli mantar pişik vs oluşuyor. Ama doktorun verdiği kremleri söylediği gün kadar kullanıyorum bir iki günde pişik kremi geçiyor. Geçmesi lazımdı aslında. Hala daha geçmiyor sa bezden dolayı iyileşmiyor olabilir açık bırak günde bi kaç kez 3,4 dk kadar duru su ile yıkayabilirsin cildi yenilenir hem

Açık bırakıyorum o da kendini anında salıyor saolsun, teni beyaz olduğu için kızarıklık kabaak gibi belli biraz suda bekletmeyi deneyim olmadı teşekkür ederim :slightly_smiling_face:

100 de 100 onerecigim bi merhem 3 gunde buyuk fark vardi hemen hemen gectiydi
Ama tekrar devam etmem gerekti sicaklik benekleri vardi


Eczaneye sorabilirsiniz ulasbilirsiniz belki

Mrb alerjidende olabiliyor daha önce yaşadım vucud alerjiyi yi atınca geçiyor bir hafta sinra kremler le tabi

Doktora sorayım bu kremi bı teşekkür ederim

Bizim uzun sürdü baya, sadece mantar çıkan bölge kızarık …Olmadı alerji mi acaba diye tekrar doktora soracağım, birşeye alerjisi de yoktu açıkçası 3 gün kuraliyoa vermiştim herşeyi şuan 8 aylik olacak nerdeyse

Bizimde oluyor arada ondan dedim inşallah değildir alerji

Iltihapli yara oldugu icin sudocreme yetmez diyor

Ben de simdi sizin yasadıklarınızı yasıyırum. Nasıl gecırdınjz acaba kjzarıklıgı

Suda oturtma yapiyorm 10-15 dk, sonrasında krem sürüyorum bir nebze düzeliyor ama 2-3 günde bir tekrar ediyor, doktor kızarıklık aman aman değil diyor, bol bol havalandırın diyor ama yürüdüğü için onu yapamiyorum …Alerji bölümüne de gittik birşey çıkmadı