Bebeğimde tekrar eden bir mantar ve pişik sorunu var(10 aylık kız bebek), Haziran da başladı çeşit çeşit krem de kullandik, bezinin markasınıda değiştirdik ama tamamen kurtulamadik..Yıkama, kuru tutma, sık bez degisimi vs onları da yapıyorum ama mantar kremini bıraktıktan sonra tekrar çıkıyor.Pisik kremi olarakta doktor onerisiyle sudocrem, recream kullandım, şuan mustelayi deniyorum.Yarin yine doktora götüreceğim ama bumerang gibi kurtulamıyoruz.Benzer bir sorun yaşayan oldu mu? Nasıl baş ettiniz bu sorunla, farklı bir önerisi olan var mı acaba ?
Benım kızımdada atomik egzama var arada tekrarlıyor ilac soruyorum gecıyor ama zamanla bıtek dedı doktor sizinkilere RABBIM şifa versin gecer İNŞALLAH zamanla cocukların tenı dünyayı kabul edene kadar çok geçmiş olsun minik meleğe
Teşekkür ederim, bu sene havalarda inanılmaz sıcaktı birazda ona bağlıyorum havalar serinleyince belki kurtuluruz.Allah size de şifa versin inşallah.
Merhaba benim kızımda alerjik bir bebekdi tekrarlayan ciddi pişik mantar sorunları çok yaşadım kortizonlu krem kullanıp geçiyor yine tekrar ediyordu. Egzama,alerji ,hassas cilt olduğu için sürekli bu sorunu yaşadık yapmadığım hiç bişey kalmadı 8. Ayda bebem natural bez kullanmaya başladım çok iyi geldive sürekli hametan hamazing dönüşümlü kullanıyordum pişik olduğunda saydığınız kremler geçiriyor ama mantara dönüştüğünde ne sudocrem mustela hiç biri fayda etmiyor. Tavsiyem hametan ve hamazingi dönüşümlü kullanmanız hemde kortizon içermiyorlar. Çoğu deri sorunlarında da çok başarılı işlem gösteriyor zaten diğerlerini yapıyorsunuz havalandırma yıkama vs vs ve yaşını aldıkdan sonra düzeliyor bunuda söyleyim
Gün içinde 5-6 defa pişik kremi kullanıyorum mantar olsun veya olmasın, hametan ve hamazing de kullandim ama özellikle onlar hiç bir işe yaramıyor.Ne yapacağımı şaşırdım, doktorda geçer dedi, ağrı, acı vs minimum düzeyde olur bebekte korkmayın dedi ama ister istemez bir yerinde bir sıkıntısı olduğunu bilmek bile içime dert oluyor..İyi doktorlara da götürüyorum, verdikleri kremleri de söylenilen şekilde kullanıyorum yine aynı, molfix kullanıyordum E bebeğin yeni bebek bezi Pofy’e geçtim açıkçası çokta memnunum, inşallah kalıcı bir çözüm bulabilirim..
Yaşını aldıktan sonra kendi kendine mi iyileşme gösterdi yoksa aynı şekilde kremlerle devam ediyor musunuz?
Her alt değiştiğimde sürmüyorum şuan hafif kızardığı da vs sürüyorum yada günlük bakım yaparken, evet yaşını aldıkdan sonra yaşamadık hatta ben o dönemlerde sürekli doktorumla görüşüyordum sabret yaşına girince qzalıcak cilt sorunları diyordu ki bizim vücudumuzda da oluyordu egzama döküyordu büyüdükçe azalıyor bu tür şikayetler. Küçükken 15 günde bir pişik olurdu şuan en son 3,4 ay önce yaşadık hamdolsun. Birde çocuk doktoruna değilde cildiyeye götürün onlar daha iyi tedavi ediyolar
Cildiye konusunu yarın çocuk doktoruyla paylaşacağım, bir çözüm sunamazsa ona da gideriz muhtelemen..Çok teşekkür ederim ![]()
Surekli nemli kalmasida iyi degil cildin hava almasi lazim kuru tutmaya calis uzun suren ciddi bi pisik bizde gecirdik. Bebek pudrasiyla kuru tutarak kurtulduk birde islak mendili ben yikayip kullanirim direk asla silmem.
Altını sık degistirip olabildiğnce kuru kalmasinı sağlamaya çalışıyorum, mantar nemi seviyor çünkü nemli ortamda çoğalıyor malesef.. Krem de ister istemez yine nemlendiriyor duruma göre pudrayı da deneyeceğim teşekkür ederim.
Amin amin İNŞALLAH
Geçmiş olsun kızımda da uuzn süre bir pişik oldu. Resmen 1ay sürdü. Sudocrem kullanıyorduki işe yaramadı bepantol e geçtim o da işi yaramadı. Bezini değiştik, ıslak mendili bıraktım yine olmadı. Doktorada. hamazing ile trosyd diye 2krem yazdı 5gün de geçti. Ama bu süre de ıslak mendili bıraktık, bez molfixe geçtik, altını kısa süre de almaya çalıştım. Bir de devamlı banyoda poposunu yıkayıp kuruladım.
Çok teşekkür ederim, Trosyd kremi de kullandık o da bir işe yaramadi sadece Travozal etkili.O da kortizonlu bir krem malesef uzun süre kullanilacak birşey değil ama ondan başka birşey de geçirmiyor, diş dönemi vs hepsi üst üste geldi, bağışıklığımizda biraz düşük mantar ve pişik için gereken bütün herşey var
Dün travazol kullandım hemen geçer gibi oldu, birazdan doktora gideceğiz bakalım umarım çözüm bulur
Gercekden ise yariyo muhakkak deneyin pudrasi ilk kizimda boynu kesik gibi pisik olmusdu pudra gecirmisdi gecmis olsun tekrar