Hep şişelere mayalıyorum önceki yağtıklarım bir hafta olmadan bitmişti ama sanırım bu sferki geçti yoğurdun tadı bşraz ekşi gibiydi bebeğime vermiştim sanırım ondan kustu biraz üşüttü sanmıştım . Siz kaç gğnde tüketiyorsunuz
2 gün veriyorum
3 lt. Aynı yoğurttan yiyoruz. Sadece onun için minik bebek kavanozlarına mayaliyorum.
Ben 5 litre aliyor um ailcek kullanıyoruz 1 haftada bitiyor
Aynne arkadasim eksirse corba yapıyorum ama genelde tatli oluyor cok şükür