Meme reddi mi yaşiyorum acaba?

Kızlar 5 aylık 21 gün çok zor mama icirebiliyordum ama şimdi sanki alışmış meme istemiyor açken mama istiyor ara ara meme reddi yaşadım ama düzeldi ek gıda dönemindeyiz acaba mamayı kesip ek gıdaya mi baslasam memeye alışması lazım ek gıdaya da hevesli bır bebek

Canım bu aylarda atak haftaları var onlara denk geldiğinde Mehmet yaşayabiliyorsun çok zorlama araya birkaç saat koy şu anda bayağı bir olmuş yoğurt tadımlarına veya işte kabak patates havuç tadımlarına minik minik başlayabilirsin

Tadimlara başladık canm ama düzenli başlamanın vakti geldi artık mama da verirsem kaşık ile vermeyi düşünüyorum

Tabi ki canım

Aynı durum bende de var erken mi başladı acaba şuan 4 ay 22 günlük oldu bugün meme reddi var almıyor artık mama veriyorum ne yapicam bilmiyorum :disappointed:

Şimdi canm mamayı kaşıkla ver biberonu ortadan kaldır
Aç olduğu zaman meme ver. Ayakta salla yürü piş piş veya hangi ninni seviyorsa aç
Uyku saati gelmeden önce az birşey kaşıkla mama ver uykusu gelince hemen meme ver şarkı söyle
Ben dün yarım saat boyunca meme verdim almadı gece lambasını açtım piş piş sesi besige koydum aç ya kıvranıyor kucağıma aldm meme verdim ağlıyor
Ayakta salladım derken öyle böyle iki defa besige koydum uykulu ağlamaklı tuttu bide akşam duş aldirmistim ona
Şimdide gece meme istemiyordu ellemedim çok uyandı ama anca sabah 5 de meme tuttu mama vermedim sabah meme içti
Bgn ek gıdaya tam geçtik
Ardindan tekrar meme verip uyutcaktim ağlamaya başladı yatağa koydum 5 dk falan mizmizlandi
Snra aynı şekilde zorla verdim bide memeyi sık böyle destekle hızlı aksın biberon gibi iki memeyi de verdim snra memede uyudu yatağına koydum evet çok zor ama daha bebişin küçük biberonu hemen tutmuş bak benm bebek beş buçuk aylık hanfendi mama istiyor

Tamam canım inşallah olur çok teşekkür ederim

Ne demek mamayı kaşıkla ver dememin sebebi sütun yetmiyorsa ver eğer sütun yetiorsa kaşıkla mama vermeyebilirsin

Bnm sütüm yetmediği için mama veriordum biberonla ama kaşığa geçeyim dedim ek gıda dönemindeyiz gerek yok yani senin bebe daha küçük

Ben çok meme reddi yaşadım sürekli meme verdim sürekli evde dolaşarak falan çözümü ben böyle buldum

Sütüm yetmiyordu o yüzden mama takviyesi yapıyordum

Vlla bnmde öyle az önce sütümü sagdim çok azdı bardakla icirdim vlla uykuluyken mama uyanıkken emzir onu da dene

Uyanıkken de denedim emmiyo

Gecede meme veriyorum almıyor uyanıyor hemen tutmuyor memeyi başlıyor ağlamaya öyle bı ağlıyor ki bı yerine birşey yapmışım gibi oğluşum :disappointed:

Bardakla içir canm mamayı biberonu ortadan kaldır valla benm kız da öyle yapıyor sinir küpü oldum resmen

Şimdiki yönetimi soyliyim
Sırtımı aynaya döndüm bebeği emzirmek için bebek aynaya bakıyo ya izliyor piş piş açtım birakiyo onunla knsuyorm hadi kızım akıllı kızım diye tabi yarım saattir uğraştım en son böyle aynaya geçtik o istemsiz emerken onu sallıyorum bide uyku moduna geçti uyukluyp içti bunuda dene vlla ypck birşey yok herşeyi dene

Disleri kaşınıyor o yüzden de meme almıyor çok teşekkür ederim canım dediğin gibi herşeyi denicem artık