Merhaba bebeğim 3 ay 13 günlük emerken ağlayarak bırakıyor tekrar veriyorum memeyi yine aynı şeyi yapıyor ayakta emerken bir sorun olmuyor ama uzun süre ayakta durmak da çok zor. Meme reddi yapar da memeyi bırakırsa diye de korkuyorum. Burnumu tıkalı meme reddi mi yapıyor anlamadım
Meme reddi olabilir ben de kızımla çok yaşamıştım . Yatağın üstüne onu koyarak üstüne gelecek şekilde emzirdim tv ye başvurdum ayakta emziriyprdum . Bunatmadım ama istemediğinde ağlıyordu ve biraz durup sonra denedim . Allah sabır versin biraz yorucu bir süreç gelişimsel olarak büyüdüğü için atak gibi de düşünebilirsiniz bu 4 . Ay sürecinde daha da belli oluyor. Benim kız baştan beri meme tutamadı şimdi 9 aylık bıraktı memeyi ama 7 ay emdi şükür
Ben de o dönemler aynı problemi yaşıyordum. Sadece ayakta emzirdim bir süre. Allah kolaylık versin, sabırlı olmaya çalışın. Emzirmekte ısrarcı olduğum için uzun süre buna sabrettim sonraları geçti. İlk başta sadece karanlıkta, hep aynı odada emmeye başladı, sonraları gittikçe normale döndü. Şuan 11 aylık hâlâ emiyor.
Teşekkür ederim inşallah bende sabırlı olup yenebilirim
Teşekkür ederiz inşallah bende şu an ayakta emziriyorum. Tamamen memeyi bırakmasın da ayakta emzirmeye de razıyım ağırlaştıkça zor oluyor ama inşallah yeneriz bu süreci