Meme reddi yaşıyorum

Meraba benim 2.5 aylık bi bebeğim var benim sütüm başından beri çok değildi mama ile besleniyor bebeğim az da olsa sütüm var ve emziriyordum ta kiii 2 gün öncesine kadar..kızım bianda memeden uzaklaştı asla emmek istemiyor her pozisyonu denedim az bi emiyor meme olduğunu anlayınca kendini geri çekiyor.Mamayı avent biberonla veriyorum aslımda biberondan çok memnunum ama biberon sanırım meme reddine sebep oldu ne yapıcam bilmiyorum çok üzülüyorum iki damla gelen sütümde bu gidişle kesilecel diye endişeliyim diğer anneler gibi sadece anne sütü ile besleyemedim ama bu iki damla bile emmesi beni çok mutlu ediyordu şimdi ise bıraktı memeyi..Böyle bir durumla karşılaşıp tekrar memeyi tutturan oldu mu???

Benim de bebeğim 31 haftalık doğdu 1 ay küvözde kaldı oradada anne sütünü çıkartmamızın sonlarına doğru biberonla vermişler ve alışmıştı bi türlü bebeğime memeyi tutturamadım bizde 2 aylık olucaz emzirince bile 2 kere çekip bırakıyor ağlamaya başlıyor 1 hafta öncesine kadar sütüm azaldı farkettim bi arkadaşım Bestlak damlayı önermişti onu aldım çok faydası oluyor sütü arttırıyor ben faydasını görüyorum ama sütümü sağıp veriyorum bebeğime birde size önereceğim kaşık biberonlar var ucu kaşık formu gibi onuda deneyebilirsiniz belki biberonu unutturur bebeğinize inşallah da faydasını görürsünüz

Benim bebeğim ilk 40 gün mememi emmedi . Hastanedeki emzirme hemşireleri çok önemli biz onun gazabına uğradık. Ara sıra denettim ama alamadı mememi. 40.gün kendiliğinden zorlamadan ağzıyla geleip aldı. Tabi biberona süt sağıp veriyordum . Yani biberonuda içti sonra benimki mememide emdi. Sütüm zaren bazı stres sinir (kaynana,kayınpeder) den dolayı az geliyodu sonra tamamen kesildi. Sadece 20 gün emme güzelliğini yaşayabildim. Çok üzülüyorum hala . Her duştan sonra direk memenizi verin bebeğinize. Birde benimki solu değil sağı emiyordu saddce. Ayakta emzirmeyi deneyin bazen öylede alıyolar

Ben sütümü sağdım dedim bari sağıp vereyim 20 ml zor çıkardım her pozisyonu denedim ama yok memeyi görünce kaçıyor resmen dediğiniz damlayı alıcam artık ne kadar fayda ederse..

Şuan bebeğime 120 ml mama veriyorum 4 saatte bir günde 6 kez ben o kaşıktan da aldım ama bu kadar çok ml olan mamayı nasıl vercem kaşıkla

Ayakta da emzirmeye çalıştım bi tuttu somra baktı memem olduğunu farketti kendini geri çekti herşeyi denedim olan sütümde kesilecek korkusundayım süt sağamıyorum çünkü sütüm sağma makinesinde gelmiyor

Ben aynı durumu yasadım maalesef bıberonu hemen tanıyor ve alısıyorlar ben oyle bır an yaşadığım da ac bıraktım inat ettim mama vermedim ağladı ama sonrasında mecbur aldı memeyi ama ne yazık kı benim de sutum azdı ne yapsam gelmedi ve sonuc 2.5 ay emzirebildim suan 7 aylıgız :blush: gelişimi doktorun dediğine gore 1 yaşa eş değer dedı her bebek anne sutuyle buyecek dıye bırsey yok bence stres yapmayın herseyın başı stres ozellıkle sutun azalması

Emmiyor stresi bile sütünü kesebilir. Stres yapma . Beynine komutlar gönder bebeğim sütümü içecek diye. Dudağını değdirse bile memeden süt akar canım benim. Vol bol rezene için. Bem bestlak damla falanda kullanmıştım ama yinede kesildi gitti benimki. İnanıyorum ben seninki çoğalacak. Bebeğini emzirceksin bol bol. Sende inan buna

Sakin olun karanlikta uykuya geçerken emzirin pes etneyin ama hatta uyurken alın kucuginiza emzirin fark etmiyor lar ben öyle yaptim ve kazandım cok şükür simdi 1 yasinda emiyor şükür

Evet öyle ama ister istemez üzüyor bu durum elimden gelenin yapıcam artık tutmazsa yapacak birşey yok önemli olan sağlıklı büyümesi​:cherry_blossom:

Damlayı alırsan gerçekten faydasını görürsün canım inşallah sütün artar birde sütüm yok deme iman tahtası boş olmaz

Ben acıktıkça veriyorum en fazla 90 ml veriyorum arada kendi sütümü de sağıp veriyorum bebeğinin 120 ml içmesi imkansız içsede geri kusar en fazla 90 ml ver dediğim kaşık biberon canım internette satışı var

6 kilo emzirme danışmanım 120 ml ver dedi içiyorda kusmuyor ben o kaşıktan aldım ilk zamanlar kullandım ama sonraları biberona geçmiştim

Bizimki de 3 aylık olucak ayın 30 nda ben 90 ml veriyorum geri kusuyor bazende içiyor

Allah bağışlasın bebekten bebeğe değişiyor demekki Allah sağlıklı ömür versin hepsinede

Ay bunu yaşamayan yok galiba kızımda da oğlumda da yaşadım kızım dönmedi 5 aylık bırakmıştı (şimdi 5 yaşında) oğlum yeniden döndü ama diş çıkarma döneminde yaşadım şuanda ek gıda reddi var ama yavaş yavaş ona da geri döndü zorlamamamak en doğrusu bu süreçte (oğlum şuan 9 aylık)

Allah yardımcınız olsun tumayınca tutmuyor ama bir şekilde büyüypr ben sağım yaptım kızımda myle verdim eğer tutmazsa zorlama sende strese girip sütünü azaltma sağım yap biberon ile ver

Sağım yapıyorum sütüm o kadar azaldı ki sanki doğumun ilk günü gibi zorla geliyor 20 ml kadar artık ne çıkarsa sağıp öyle vericem

Bol sıvı tüket birde süt yapan besinler ye ben genelde tahin yiyerek artırdım sütü mü