30 haftalık bebeğim var göğsünün biri şiş ebeye sordum normaldede böyle oluyormuş ebe ellemeyin sıkmayın ovalamayın kendi kendine geçer dedi ama bayadır böyle geçmiyor sizce normal mi bu durum başına gelen varsa yardımcı olabilir mi lütfen?
Cevap vercek kimse yokmu?
Merhaba ben 16 haftalık hamileyken süt üretimiö başlamıştı. Korkma çok normal bir durum seninki yani. Asla sağmadım dokunmadım erken Doğum riski oluşturmasın diye hatta aniden geliştiği için süt kanallarım kan aktı bir kaç gün. Dr korkulacak bişey olmadığını söyledi. Doğurana kadar da sütüm sürekli aktı kendi kendine. Şimdi bebeğim 4 aylık doğduğundan beri hiperlaktasyon yaşıyorum.
Canım benim yanlış anlamışsın yada ben de yanlış var kendimden bahsetmiyorum bebeğim için diyorum![]()
![]()
Yaşamadık ama olabilir diye söylendi, bilgim vardı evet dokunmayın dendi. İltihap görünümlü değişik renkli bir şişlik ya da iltihap akıntısı olmadığı sürece yapılacak bir şey yok demişti.
Canım benimde sol göğsümde oldu o şekilde uç kısmının altında da şişlik var ve alt kısmında da sertlik var doğum yaptığımdan bu yana . Mastit diye düşündüm ben bebeğim büyüdükce daha fazla emiyor o yüzden gecti sayılır bazen oluyor bazen geçiyor bende anlamadım sormadım da doktora falan .