Merhabalar bebeğim 3,5 aylık mama ve meme birlikte gidiyor doktor her emzirme sonrası 30 ml ver dedi ama bazen doymuş oluyor vermiyorum bazen doymadığını hissedip 30-60 veriyorum. Mama düzeni nasıl olmalı sizler nasıl yapıyorsunuz
Merhabalar…Aynen böyle yaptık
doyunca zaten neresine yiyecek ki mamayı kusar…
Teşekkür ederim ![]()
![]()