Her zaman öyle olmuyor bazen uyuyakaliyorlar yenidoğanlar. Siz tekrar teklif edince emmiyorsa da doymuş olabilir uyaniksa tabi. Yeterince bez doluyorsa iyi demek
2 saatte 1 emziriyorsanız bunyeniz alışınca o saate dolmaya başlar evet. Ama yiyip için uyuyun dinlenin mutlaka.
Silikonla emerken göğüs ucum zamanla çıkar mı bir de
Bez sayisi iyise sorun yoktur .. Sen stres yapma . Sutune etki eder . Cok sık emesi de iyidir gogusunde sut bitikce vucut otamatik olarak sut uretimi saglayacaktir. Ne kadar cok emerse sık sık emzirirsen sutun de cogalma olur . Ben serbetli tatlilar yiyince bir nebze olsun sutumde artis oluyordu. Deneyebilirsin.![]()
Benimkini bebek hic tutamiyordu . Ilk dogdu andan itibaren kullandim. Bebeginin cekimi guclendikce zamanla cikacaktir . Bebegune göğsünü verirkende ucunu degilde kahverengi kismlerinin hepsini agizina vermeye calis ..
Sevgi hanım doğumunuz hayırlı olsun sağlıkla büyüsün bebişiniz inşallah. Bende sizin gibiydim aynı göğüs ucum hiç yoktu ilk tuttu ama ucu olmadığı içinde aşırı emmeden çok kötü yara oldu göğsüm kanıyodu bildiğin dayanamıyordum kendi isteğimle göğüs ucuyla aldım emzirdim evet emiyorlar öyle ama bebekte zorlanıyor sizde zorlanıyorsunuz sürekli aniden onun temizliği vs derken bebek de verimli ememiyor aslında. Sonradan bıraktırmak istedim aramızda engel gibi geliyordu ama asla bırakmadı kendi göğsümü tıtmadı bu sefer ısrarla sürekli denedim ama tutmadı tam kırkı çıkana kadar o şekilde emzirdim kırkı çıktıktan sonra ertesi gün bi deneyim dedim memeyi tuttu silikon ucu asla tutmadı kendiliğinden bıraktı aslında bebek emmeye alıştıkça o şekilde emmek istemiyor aslında benim kızım kendiliğinden bıraktı yani. Şey yapın mesela geceleri kendi memenizi vermeye çalışın ara ara o şekilde deneyin ısrarla tutmasa çok zorlamayın. Ama bebek emmeyi keşfedince bırakacağını düşünüyorum biraz sabırla olur inşallah ![]()
Hayır çıkmıyor maalesef benim kızım 9 aylık hala emiyor emerken azıcık çıkıyor bıraktığı anda geri gidiyor yani
Ha birde şuanki aklım olsa asla kullanmazdım veya bi çocuğum da olsa ağrıdan gebersem yine alıp da onu kullanmam bırakırken çok zorlandık yani. Birde bi zamandan sonra dediğim gibi aranızda engel gibi geliyor sanki bebek o uçla bağlantı kuruyor sanki. Mecburi durumlarda evet ama mecbur kalmadıkça kullanmam kimseye de önermem ![]()
Bnmde hic yoktu canm emdikce emdikce cikiyor merak etme
Bence bu konu kisiden kisiye degisir. Meme ucu cekim kuvveti ile cikabilir diye biliyorum . Benim hic yoktu nerdeyse emerken emerken cikti. Bir kac kisiden de duymustum . Hastane de meme ucu cikarici varmis galiba bana demislerdi ama bn yapmadim. Arastirmadim da.
Benimde bir göğüs ucum vardı biri çöküktü kiwinin süt sağma makinasını aldım bir iki gün onunla sağdım ve ucu çıktı şuan gayet iyi tutuyor bebeğim iki aylık sende dene istersen bende gayet etkili olmuştu
Bende 10 gün önce doğum yaptım ve göğüs ucum yok.Silikon göğüs ucu kullanıyorum.Bir ümit eme eme ucunu çıkarmasını bekliyorum.Sütüm 200 ml çıkardı.Şuan azaldı niye anlamadım.Arttırmak için ne yapabilirim
Vallahi 200 se çok iyi maşallah
Şuan o kadar cıkmıyor ama kola ve tahin helvası az da olsa arttırdı diyebilirim
Tabi kişiden kişiye değişir ben kendimde olanı söyledim
Merhaba, sağım sut miktari icin cok dogru bir gosterge değil. Bebegim emerken meme fiskiriyor ama sağımda cok az cikiyor sütüm. Cunku emzirirken oksitosun salgiliyoruz ama sağım yapay uyaran veriyor. Meme ucunuzun olmasina gerek yok cunku bebek kahverengi kısmı kavriyor. Parmaginizla yavaş yavaş damagina dokunun emme refleksi gelince memeyi verin. Silikona alisirsa daha cok zorlanirsiniz. Burdan donmez diye de düşünmeyin benim bebegim dil bağı ve biberondan kaynakli meme reddi yasamasina ragmen yukarida yazdigim teknikle memeye döndü. Su an 10,5 aylik ve biberonu istemiyor. Bu arada 30 ml iyi bir rakam sagim için. Emzirdikten sonra kalani bosaltmak icin sagim yapabilirsiniz 10 ar dakika. Sık memeye geliyorsa ona bile gerek kalmayabilir. Birde hic endişelenmeyin yoluna giriyor hepsi.
Göğüs ucuum hiç yok o yüzden ilk bebegimi emzirirmedim silikon meme ucu almıştım ama bebeğim onu da sevmedigi için maalesef iki ay sap verdim daha sonra zaten sütüm azaldı ama ikinci bebeğim de hiç meme ucuğum olmamaSına rağmen emzirdim şu an 11. ayimizdayız hala emziriyorum şükür kesinlikle bunun uçla alakası olmadığını anladım doğru emzirme yöntemi ile uçsuz bir şekilde çok güzel emiliyor önemli olan kahverengi yerin bebeğin ağzına iyice sokulması ilk zamanlar zor olabiliyor ama bir süre sonra bebek alışıyor büyüdükçe de zaten emişi güçleniyor kesinlikle stres yapma ve insan için emzirme ben meme ucuum olmadığı için insan içerisinde emzirdim de çok strese giriyordum o yüzden hep ikinci gebeğimde bebegimi yatak odasına götürüp tek başıma iken hep emzirmeye çalıştım ve şu an 11 aylık artık meme ucu eme eme çıktı ama öyle çok büyük bir meme ucum yok ufak bir çıkıntı var ama çok şükür bebeğim hala emiyor
Çok teşekkür ederim, deneyeceğim ![]()
İçimi rahatlattınız cidden, çok teşekkür ederim![]()
Çok içimi rahatlatan bir yorum oldu, çok teşekkür ederim ![]()