Meme ucum yok

Kızlar merhaba, 10 gün önce doğum yaptım ama meme ucum kahverengi kısmı çok geniş olduğu için mi bilmiyorum ucu hiç yok göçük. Silikon meme ucu koruyucuyla emziriyorum bebeğimi emdikten sonra ucu çıkıyor ama sonra yine giriyor içeri. O yüzden çıplak emziremiyorum tutmuyor çocuğum. Çok stres yapıyorum böyle olunca heyecanla tutarken ağzından çıkarıyor yeniden sokayım derken biraz cebelleşiyoruz. Elleri durmuyor kayıyor ucundan yeniden tuttururken ben de panik yapıyorum çok üzülüyorum. Zamanla emme refleksi geliştikçe ucu çıkar mı ya da çıkması için ne yapabilirim?

Sevgi doğumun hayırlı olsun, aramıza hoş geldin sağlıkla büyüt bebeğini…Silikon uç kullanan arkadaşlar muhakkak dönüş yapacaktır.

Bebeğin hayırlı olsun canım , sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Allah. Hemşire yüzünden bende silikon uçla başaldım. Bebeğim bi daha emmedi reddetti. Sağım yapıp biberonla veriyorum. Giyilebilir sağım makinelerindem aldım ucumu çok çıkardı gerçekten. Bebeğimin keyfi issteyince mememi almaya başladı. İstemeyince almıyor. Ama uç baya yapıyor sağma makinesi. Öneririm

Benim de meme ucum hiç yoktu. Hiç tutmadı mememi eğer süt sağma makineniz var ise onunla hemen 10 saniyede çektiriyordum ben öyle veriyordum. Ve tutuyordu o yüzden silikon uca gerek duymadım.

Sağım makinesi aldım kullanıyorum aslında ama ilk zamanlar göğüsten akıyordu şimdi 30 ml ancak çıkıyor süt arttırmak için ne yapabilirim?
Bu arada memeyi vereyim diye de çok sağım yapmak istemiyorum bu kez de doymuyor mu ki?

Sağım makinesi aldım kullanıyorum aslında ama ilk zamanlar göğüsten akıyordu şimdi 30 ml ancak çıkıyor süt arttırmak için ne yapabilirim?
Bu arada memeyi vereyim diye de çok sağım yapmak istemiyorum bu kez de doymuyor mu ki?

Kızlar bir de süt arttırmak için ne yapabilirim ilk zamanlar göğsümden akıyordu şimdi daha sık emmeye başladığı için mi bilmiyorum sağım yaptığımda 30 ml filan oluyor. Memede bırakana kadar duruyorum o da doydu demek mi acaba bilmiyorum vallahi çok stres yaptım ya.

Hayırlı olsun öncelikle hoş geldiniz :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:Meme ucunuz yok değil silikonla çıkıyorsa var demek. Ben de kullandım 2 hafta kadar. Siz dümdüz silikonsuz vermeye devam edin onun emme kuvveti artacak emdikçe gelmeye başlayacak. Pompayla eğer yoksa enjeksiyon şırınga ucunu kesip minik pompa şeklinde tutup çıkarmaya çalışabilirsiniz her seferinde yapın. Biraz da soğuk suyla ucuna dokunun masaj yapın öncesinde.

Bırakınca doydu mu bilemiyoruz çoğu zaman. Bez sayısına bakılıyor bu durumda 7- 8 bez veya üstü dolduracak sekilde oluyor ilk aylarda .

Aynı düşünceler hala bende de var . Ama şunu keşfettim tek ml süt kalmasın bebeğimin dudağı değdiği an süt geliyor göğsümden. Onun o tükürüğü şifa resmen şok oluyorum her seferinde. Bazen emmesede dudağını dayıyorum göğsüme bekletiyorum uykuluyken. Birde yine şunu keşfettim silikon uç kesinlikle beenim sütümü azalttı . O yüzden bıraktım onu. Eğer sağım yapınca bebeğime süt kalmıyor diye endişeleniyorsan bi göğsünü sağ diğerini emzirmeye bırak ben böyle de yapıyorum bazen. Rezene çok içiyorum o çoğaltıyor gözlemledim. Medine hurması , yulafta çoğaltıyor baya. Yulafı laktozsuz sütle tüketmeni öneririm . Normal süt gaz yapabiliyor bebeğe. Kesin olarak bunların arttırdığına eminim. Onun dışında tarhana çorbasıda yapıyor süt, havuç. Tabiki bol su ve uyku. Uyumak çok önemli

Şahsi olarak rezene, kuru dut çayı, Humana süt artırıcı çay içtim. Hurma, incir, yaş kuruyemişler özellikle badem, ceviz çok tükettim. Tahin pekmez karışımı günlük uykularimdan önce bisküvi ile yiyip su içip uyudum. 3 lt su + hoşaf içerdim. Kuru yiyecekler baş ucumda mutlaka olur hâlâ gece bebişe uyanınca aciktiysam 2 hurma 1 incir yer suyumu içer uyumaya devam ederim. Yenidoğanken sık sık emzirdim 1,5 2 saatte emmesi gerekiyordu sarılıktı. Onun da çok etkisi var.

Süt artırıcı çok tarif tavsiye var bu konuya bakabilirsin.

Silikonla başlayıp çıkarıyorum çıplak tutsun diye ya da direkt çıplak başlıyorum ama tutmuyor. Silikonu bile zor tutuyor şu an o yüzden çok zorlanıyorum çıplak tutturayım derken de iyice huysuzlanıyor hiç durmuyor yerinde açlıktan o arada zaten silikonu tutturmaya çalışıyorum vallahi mahvoldum.

Deniycem bunları. Silikonla bile zor tutuyor şu an ona bile cebelleşiyoruz çıkarıp çıplak tutsun diyorum onu da tutmuyor açlıktan huysuzlaşıp yeri göğü yırtıyoruz. Hemen doysun diye silikonu tutturmaya çalışıyorum.

Daha 10 günlük hemen olmaz zaten biraz devam edin kuvvetle emmeye başladığında arada hemen çıkarıp verin ucunu. Bir de öyle deneyin daha erken olabilir

Deniyorum silikonu çıkarıp çıplak tutsun diye de silikonu bile zor buluyor çocuğum :frowning:

Evet sanırım henüz refleksi yok yeterince ilerleyen günlerde deniycem şu an başka da çarem yok silikondan başka :frowning:

Benimki de emiyor emiyordu süt gelmiyordu 10 gün sütüm gelmedi benim. :smiling_face_with_tear: Düşünün ağlamasını benim ağlamamı… Geçecek alisacak. Eme eme kuvvetleniyor çene kasları dudak kasları. Sabır :relieved_face::relieved_face:

Ah, gerçekten çok üzücü durum bebeğimiz doydu mu diye endişe duymak :frowning: Ama çok şükür iyisiniz. Memeyi bıraktığı an doydu diyorum kendi bırakınca doydu demektir diye okumuştum. Bezden yana sıkıntımız yok düzenli kaka, çiş var. Fazlasıyla hem de çok şükür ki. Çok emince de süt çabuk dolmuyor di mi memeye?

Canim silikon gogus ucu kullaniyorsan biraz sabir bebegin daha cok kucuk. Ben 50 gun kullandim . Simdi bebeginin cekim gucu azdir . Buyudukce cenesi guclenecek . Simdi deneme biraz bebegine zaman ver . Yoksa göğüs reddi olabilir . Silkonlada seni emmez cok zor durmda kalinca mama vermek zordunda kalirsin .. ben mama da veriyordum ama 50 gun bikmadan silikonla denedim bebegin cok ama cok direnecek asla vaz gecme . 15 gun fln gecsin o zaman dene biraz alisin silikona sonra biraz karni doyunca silikonu cek gogusunu tut aglarsa direk silikonu ver cok zorlama . Uykulu haldeyken yaparsan daha da iyi olur .

İnan o kadar moralim bozuluyor ki, başka da çarem yok zaten çocuğum doysun diye. Kendimi henüz refleksi kuvvetli değil silikonu bile zor tutuyor diye avutuyorum. Çok sık emmeye başladı ya sütüm de o yüzden hemen dolmuyor di mi? Şimdi de sütüm yetmiyor mu diye endişelenmeye başladım. Bez değişimi sayısı çişi kakası yerinde ama.