Kızlar bebeğim emzirdiğim zaman memede uyuyor uyandırdıktan sonra gaz ve kaka sancısı başlıyor normal mi , gazı kakası varken mışıl mışıl uyuyor
Bebek emdikçe bağırsaklardaki baskımartıyor diye duymuştum. O yüzden öyle olabilir. Benimki de memede uyuyor hatta uykusunun arasında emdikçe ıkınıyor