Allahim ya![]()
![]()
![]()
![]()
Ayyy yazmadan edemiycem burda yazılanların hepsini simdi bir daha okudum . Hic biri yok bende . 1 yıldır keki bile eliyle çırpan ben ![]()
2 el tencereyi kulanan yine ben
mutfagimda hiç elektronik bir şey yokmuş . Hemen koşup kocamı darlamaya gidiyorum ![]()
![]()
![]()
Kızım doğdunda robot süpürgem çok işimi gördü hala çok yardımcım oluyor.
Kurutma makinesini almayı düşünüyorum ben de ![]()
Kurutma makinesi hangi markanın acaba?
Olur bacim zamanla saglik olsun yeterki 14 yillik evliyim ben bile boyle keyfi seyleri yeni yeni aliyorum
Al kiz al Allah daha çok versin.
Bende istemesini biliyorum da eşimi cok da dara sokmak istemiyorum. Yavas yavas alıyoruz biz .mikro dalga ile Airfryer arasında kalıp sonra esim bana mikro dalga almisti oda bozuk çıktı a101 geri iade ettik ondan sonra da hic birsey almadik valla ..Bu ara sihirli Masa ve camasir makinasi dolabi ıstıyorum. Airfryer almak istiyom da ne amcamı bilmiyom
ah gökten para yasa da alsammmm içimde kalanları..
Aman canım şaka maka bir yana her şey zamanla alinir. Yani benim çocukluğumdaki evde köpek bile durmazdı. Gerçi bizim köpekler cok seviyordu ![]()
![]()
![]()
Tahta kapi ,pencereleri de laylon du . Koş gelince laylonlarin delik yerlerine bez sıkıştırıyorduk.
Rabbime şükürler olsun alın teri ile annem babam ve biz çocuklar çalışıp cogu şeyimizi aldık. Simdi evlendim sıfırdan kendi yuvamız için çaba gösteriyorum.Elbet istediklerimin hepsi alinacak ama zaman var.
Altus evimdeki her eşya büyük küçük ev aleti Altus hepsi çokta memnunum
Ah canim benim inan saglik huzur olsun hepsi zamanla olur merak etme. Ben kacarak evlendim her esyami kendimiz aldik borc dertle ugrasdik hep 14 yil oldu zamanla duzene giriyo hersey zamanla olur merak etm sen
Grundig ıslak kuru süpürge. Yere yumurta kırılsa elini sürmeden hepsini makinaga çekiyor. Vilada olayım kalktı. Elim Ayağım diyeblirim
Kız benim de kocam almadı ki ben bekarken çalışıyordum bütün eşyamı kendim aldım. Kocam ev eşyası olarak bir tek hamur yoğurma aldı işte. İyi ki de almışım herseyimi yoksa alamazmisiz şimdi.
Sihirli masa ne kız merak ettim
Biz de kurutma makinası bakıyoruz şimdi. Erzurum’da yaşıyoruz kışın balkona asamiyoruz donuyor çamaşırlar. Evin içine asmaktan gına geliyor . Hem içerde zor kuruyor hem her yer çamaşır oluyor dağınıklık. Kurutma makinası bize çok iyi gelecek yaralarımızı saracak![]()
Ne gizel işte kendin almisin ben hiç çalışmadım . Kendime aldigim sadece cerezlik 2 tane de bardak esimin ailesi biz mutfak eşyasını alalım siz yatak odasını alın deyince aileme .
Ailem yatak odası takımı ve ufak tefek şeyler aldilar ..
Mutfak esyasi olarak kaynanam bir tapak 3 defolu büyükboy Tencere başka birsey yok sıfır kaşık Tencere fln almış da onları da geri kendi evine goturdu ..Ben hala esimin bekarken kulandig Tencereleri kulaniyom .kasiklari dq oyle . İyice eskisin diye bekliyorum ..simdi burda yazılanları gorunce bilezigim de kaybolunca kendi kendime bir karar verip dünyaya birdaha mı gelcem alayım da kullaniyim dedim, bu kış mutfağa yatirim yapcam baklim
Arcelik kurutma makinesi kahve makinesi Hali yikama makinesi
Evet Altus bende bulaşık ve çamaşır makinemi Altus aldım çok memnunum ikisi de harika yıkıyorlar
Habis sen niye ikinci el tencere kullaniyosun yanlis anlma hani ceyizine bisey almadinmi sen
Bu bildirimler bana niye gelmiyor . Kiz ben yeni goruyom bu mesajı ![]()
@Sevda.1
Söyle deyim normalde kiz tarafi mutfağı karşılıyor ama esimin ailesi hatta babası deyim biz mutfağı alalım siz yatak odasını yapın dedi aileme . Babam olur mu öyle fln dedi ama yinede kaynatam ısrar etti. . Babamgilde kabul etti. Babamgil Yatak odanın herseyini aldilar . Esimin ailesi nin maddi durumu iyi değildi. Esim herseyi borç aldı. Beyaz eşyasını fln düğünü tek yapmış gibi birsey oldu. Ailesinin tas catlasa 30 bin katkısı olduysa oldu . Bilezik evin eşyalarına varana kadar her şey borçla aldık. Mutfağa dair de hep ikinci el bekar evinden kalanlar vardı. Ben çalışmadığım için mutfağa dair sadece cerezlik ,bardak fln aldim ama tapak fln.almadim ..Annemgil de yatak odasını hatta dugun salonun parasının yarsini odediler .Onlar mutfak dediler diye öyle kap çanak islerine karismadilar .
Evlendim eve geldim hersey kullanılmış. Hatta evlenmeden 1 5 gün önce evi temizliğe geldim. Kayananm gozumun onunde sıfır Tencere sıfır kasiklari kendi evine goturdu. Coook zoruma giti . Yüzükleri bile atmak istedim.o derece. Sinirlendim. Eşime bile soğuk yaptim . Annen boyle yaptı diye. Esim sadecee bana inan deyince ben herseyini yavas yavas alacgim dedi bende tmm dedim . Kaşık takimi yemek takimi Tencere takimi vs aldim . Ama çok nadir kullaniyorum. Birden.esimi dara sokmak istemedim .misafirlere özel kulaniyorum yemk takımımı. Ordaki tabakları da gunluk kullaniyorum.
Kiz soyle yazınca kaynanama Sinirlendim bah
hiç birsey almamış bana yastıklar kullanılmış. Perdeler burdaki kullanılmış perde fon bile yok daha eski kırık masayı kullaniyorum. Orta sehpa olarak,mutfağa 3 defolu Tencere bir de 12 tane tapak almış. Gerisi kullanılmış.daha ben utu alıyorum diye somurtmustu , İnsan bir demlik alır da kor barii harbi salakmışım ya o zaman sesim çıkmadığı için salakmışım şimdiki aklm olsa onu soyardim![]()
![]()
![]()
![]()
Neyse geçmişte safmışım
Şimdi acısını cikartirirm ![]()
Ooooh kurtlarimi da buraya döktüm. Miss gibi oldum suan![]()
![]()
![]()


