Menenjit ve ateş

5 aylık olduk. bugün menenjit aşısı yapıldı ve şuan ateşi 37.6 oldu calpol verdim sizde yaşadınız mı bu durumu ne yapmam gerekiyor yükselir mi acaba

Doktorumuz 37 yi gordugunuzde takıbe alın çıktığını farkedınce calpol verın demıstı .
38 i görmeden teleslanacak bı ateş degıl 37 demıstı .

Temızleme pamuğunu ıslatıp alnına eklemlerıne bırakıyordum . Çok şükür 38 i gormedık hiç en son 37.5 fılan

Calpol verdim inşallah düşer ama uyku yok bugün bana anlaşılan tedirgin oldum :frowning:

İnce şeyler gıydırın

Bende alarmı kurup saat başı kalkıp atesını ölçtüm . Sizde öyle yapın , bısey olmaz Allahın izniyle

Uyuyor şuan bi atlet birde ince bluz var ev doğalgazlı olduğu için sıcaklık normal çok kalın da değil

Ilık bir duş aldırdınız mı o çok ıyı gelıyo

Çok ıyı o zaman

Duş aldırmayın dedi doktor yarın aldiririm diye düşündüm

Bızım doktorumuzda ılık bır duş aldırın önce demıstı . Bızde öyle yaptık hemen .

Bı 2. Ayda 37 olmuştu ateşi birde şimdi oldu. İnsan tedirgin oluyor canım sıkıldı :frowning:

Aslında bu konuda kanıtlanmış bir şey yok bazı doktorlar aldırın diyor bazıları aldırmayın diyor bı iğne yapılıyor şu değse ne olacak ki

Tedırgın olmakta çok haklısınız bende oyleydım en korktuğum şey ateş havale . Ama içini ferah tut aşı hep olacak hayatımızda o yüzden ateş de karşılaşacağımız durum . Doktorun aldırma demısse aldırmayın , sureklı kontrol edersın gece çıkmaya devam ederse tekrar calpol verırsın bız öyle yaptık hep ama doktorla sureklı haberlestık . İnş bu gecetı sorunsuz atlatırsınız . Çok geçmiş olsun :cherry_blossom:

37 çok büyük bir ateş degıl yanı doktorlar 38 i görünce korkun dıyo hep

Ama işte annelik :face_holding_back_tears: hep bi korku hep bı tedırgınlık …

37.2 ye düştü çok şükür düşüşe geçti. Eşime dedim ateşi yok dedi yattı geri valla annelik zormuş erkeklerdeki rahatlık sinir oluyorum

Çok şükür düşüyo :cherry_blossom:erkekler aslında soğukkanlı benım eşimde öyle :roll_eyes:annelık bambaşka bısey

Anne olunca anladım annemi gerçekten zor bir süreç üstelik bu aşı ve ilerde gribi olacak ateslenecek o daha da zor olacak

Bende perşembe günü yaptırdım 38.5 çıkarmamaya çalış dedi. 2 kere 37.8 e çıktı onlarda da calpol verdim bi daha da ateşi olmadı.