Kızlar kardeşim çok şükür izine geldi 7ay sonra dağ da olduğu için herşeyi yiyemiyorlar ramazanda iki hafta yemek bulamamışlar çıkmamış kumanyalarla idare ettik abur cubur falan dedi bende kardeşim gelmişken güzel şeyler yapmak istiyorum cuma yanıma geldi ama 1 saat kala pek bişey yapamadım pazartesi gelicek tekrar neler yapabilirim arabası yapcaktim sıcakta gitmez daha güzel şeyler yapmak istiyorum ne yapıyım fikir verin elimden gelse tüm dunyayi önüne sericem de
Öncelikle hayırlı olsun Allah kavuşturmuş elhamdülillah
Kendimi senin yerine koyarak menü fikri vereyim şahsen ben öyle bir durumda olsaydım kardeşime içli köfte yaprak sarması kuru dolma, pirinç pilavı, karnıyarık, ıspanaklı börek , salata ve bir iki çeşit yoğurtlu meze yapardım
Hepsini aynı gün yapamayablesn bugünden başlayıp buzluğa atabşrsn çocukla zor olur diye
Nefis yemek tariflerine bakarım yanıt vermek istedim ama kal geldi inşallah görevini de bitirir yakın yerlere gelir ![]()
Benim de annem babam geliyor akşama, belen tava, pirinç pilavı, içli köftem var buzluktan, marullu bir salata ve çorba yapacağım belki fikir olur bunlar da
Kasım da bitiyor 3.senesi sozlesmesi çok şükür komple gelicek inşallah
Çok teşekkür ederim canım 2 hafta burda ama babamlar ilçe de ben il deyim zaman kısıtlı ama aramiz 1 saat ben gittiğimde de götürürum
1-)Cennet çorbası, içli köfte, pilav üstü döner (pirinç pilavına daha çok yakıştırıyorum.), ayran, salata, turşu, magnolya, ıspanaklı börek
2-) Dövme çorbası ( soğuk ayran aşı diyen de var ) sarma dolma, zade kebabı, patatesli börek, su böreği, revani
3-) Mercimek çorbası, sultan kebabı, pilav, ayran, patates salatası, dereotlu poğaça, gelin pastası
Aklıma bu menüler geldi. Her ne olursa olsun afiyetle huzurla yensin inşallah
Görevinde başarılar dilerim hızlıca ve sorunsuz şekilde tamamlar inşallah ![]()
Ya işte ablalık böyle birşey canım benim Rabbim ayırmasın… kızlar güzel fikirler vermiş bide yöresel de yapabilirsin canım nerelisin bilmiyorum ama
Amin canım Çorumluyum
Maklube ismi yemegin ben cok severim
cok güzel tadiBiz patates biber patlican hafif kizartiyoruz eti tencere dizince bu sebzeleride etin ustune diziyorum ve uatune pilav sonra suyunu felan verip kapagini kapat uffff mis oluyor gercekten
Yanina mercimek corbasi yapabilirsin ama bu yemek tek basina cok güzel oluyor ve sohuk icecek ne tercih edersen @Nurr
Bende maklube çok severim tavuklusu da güzel oluyor
Ayy bende çok seviyorum da bir kere denedim beceremedim ![]()
Etti hasladifin suyla yapinca daha lezzwtli oluyor bence ama üniversite okurken hep tavuklu yerdim bingolde meşhurdu arkadalarimiz saolsun yapinca komsular yapinca cagirirdilar
Neden canim dagildi mi hepsi
