Bebeğim 1 aylık 3 hafta sezeryan doğum yaptım esımle ilişki yaşadık korunmalı ılıskı girdik ama kondom yırtılmış sorun olur mu çok korkuyorum ılk kez böyle oldu
Risk her zaman var
bu durumda da bi ihtımal
Nasıl anlıcam peki korkuyorum ya açıkçası
İlişkinin üstünde döllenme zamanına kadar bekleyip erken gebelik testi yapabilirsiniz veya kan verin her ihtimale karşı 40 gün sonra tekrar test yapın geç döllenme de olabilir
Erken gebelık testi için bekliceksın mecburen
Kac gün sonra bakılır ama adet olmuyorım yenı doğum yaptım için bıde emzrıom
İlişkinin üstünden 15 gün geçtikten sonra idrar testinde silik çizgi çıkıyor siz 20 gün sonra falan yapın bı bakin
Emzirmeniz sadece adeti geciktirir yumurtlamaya herhangi bir etkisi olmuyor maalesef