Merhaba kızlar

Cuma günü sunnetımız var bursa dört çelik hastanesi de olan var mı hiç nasıl emdrcem bilmiyorum bilgi vermısnz

Sünnet sonrası emzirme de sıkıntı yok ki bende 4 aylık oğlumu lokal anestezi ile yaptırdım çıkar çıkmaz emzirdim

Benim oglaninki de 31 augustus randevu aldim.4 saat once 240 mg fitil ver dedi yas ve kilosuna gore.

kapak sistemi ile yapilacak dedi.fiyati da 320 euro dedi.

Yoksa açlıktan ölürler tek emıyor bıde ek gıda benim emzık falan da almaz biberon zor mu sünnet sonrası

Benim bebeğim şuan 11 aylık bu zamana kadar hiç biberon kullanmadik malesef onu bilmiyorum ama zorlanacağını düşünmüyorum sünnetle bir bağlantısı yok