Merhabalar kizlar

Benm kzimda 18 aylik kusma ishalli wardi doktor ishal ilaci we kusmamasi icin ilac wermisti yagli seyler yedirme demisti duzelene kdr ne yese cikariyodu sut bile icip kusuyodu yiyemiyodu bisey duzeldi ama smdi

Rota asisi yaptirmadinizmiydi

Teşekkür ederim Allah razı olsun bana söyleyen doktorlar Gazi var diyince hayatında kabız olmayan çocuğumda nasıl gaz olur diyordum icim rahat değildi e rota virüsü tahmin edemedim bı kere olduk diye

Bu bir haftadir evde çekti çok e son gün artık dizleri calismiuordu kusmwktan sıvı kaybı da oluyor ya doktor geçen sene teşhisi koyandi neyse ki şuan çok iyi

Teşekkür ederim canim :bouquet:

Uzmana gittim grip başlangıç denildi ilaçları kullandım e geçmedi acile gittim gaz dedi e sürümdür lavmandir yaptık e ilaç verdi bende dedim ilacı kullanım etki etsin e gene olmuyor özele gittim gene aynı artık son raddeye geldim çünkü gözünü kapattı artık çok korktum şuan çok iyi az kaldı kovucaklar bizi kendine geldi yani