Kizlar bı yol gosterin çok yoruldum tam beş gündür oğlum Kusma var ne yese çıkarıyor sutkolik bı bebek ama onu bile kusuyor öksürükte var e kaç kez gittim doktora da acile de en son dün gittim çünkü dayanılmaz noktadayız adam diyorki karnında gaz var olabilir mi 17 aylık ve şuana kadar hiç haz ile sorunum olmadı e ilaç verdi gene aynı acaba bu kusmanın gazla alakasi var mı bebeğim çok yoruldu napicam nereye gideyim bilmiyorum
O kadar kusmasına rağmen bi sey yapmadılar mı? Gazla kusmaolmaz. Ağız dolusu mu kusuyor? Bence geç kalmadan özel hastaneye veya farklı bi devlet hastanesine götürün canım. Kanında enfeksiyon olabilir tahlil yapılır daha kötüsü olmadan. Bebeklerde kusmayı basite alamıyoruz hele ki böyle uzun sürüyosa
Yani ne yese bı susam tanesi bile girse çıkarıyor kıyafet kalmadı artık üstünde tam beş altı gündür bouleyiz öksürük kusma yani dünkü doktirardan daha iyi doktordum bence ben en ufak bı serum bile vermedi röntgen cektir dedi çektirdik çocuk karnı gaz dolu diyor bu çocuk doğduğundan beri ne Gazi var ne de kabız olmuştur
Yemek ne iyiyor ki zorla tek tük iyiyor suyu biz büyükler bile hazir içiyoruz e yemek salçalı salcasiz yağlı yağsız hiç farketmez sağlıklı iken de yemezdi turlunun içindeki patates işte pilav gibi gibi şeyler o da zorla yani şimdi tövbe sütümü içiyor onu da çıkarıyor
Ama bu kusmanin yanında öksürükte var
sutkolik demişsiniz anne sütünu mi kastediyorsunuz yoksa inek sütü için mi diyorsunuz .eğer inek sutuyse gunluk 200 ml yeterli fazlası vücuda zararlı diye biliyorum .bu arada bence başka doktora götürün kusma kaç gün olmuş normal değil bence serum verirlerse durur kusması rahatlar vücudu şimdiye kadar su kaybetmistir zaten gerekirse özele götürür iyi bir doktora
Şimdi hazırlandım götürüyorum anne sütü içiyor onu bile çıkarıyor hiperaktivit olan yaramaz olan çocuğum tam kalıcak kendini yere atıyor zaten bişi yemiyor eminim zorla versem cikiarcak
Valla hak veriyorum sana canım belki benimki de öyledir icim rahat etmiyor işte
Teşekkür ederim canim
Merhaba ne yaptın canım?
Çok şükür gerçekten Gazi varmış e öksürük vardı buhar verdi e serum verdi eve geldik eskisi gibi duvarın boyalarını söküyor
çok şükür sağol canım Allah razı olsun
Cok sukur alındım bende bebegin iyi olmasına maşallah Allah yardımcınız olsun bi daha yaşamasın sıkıntı insallah bende merak etmiştim bi sorun var mı diye varsın gaz olsun gecer insallah
Gazi varmış kabız değil normelde dedi yapıp yapmaması önemli değil dedi birikmiş dedi çok dolmuş e valla iyi oldu çok şükür kabustu vallahi
Teşekkür ederim canim
Ay kizlar oğlum gene fenalaştı doktora götürdük yani gidiyoruz geliyor gaz diyorlar çocuk rota virusuymus ve bı beş altı gündür çekiyor bugün anladıkları an yatirdilar
rota aşısı yaptirmamissiniz sanirim .çok geçmiş olsun zaten günlerce süren bir kusmaydi normal gelmemişti bana inşallah hızlıca toparlar minik kuzunuz ![]()
Valla yaptırmadım geçen sene oldundaha olmaz dedim gene olmuş bı hafta evde süründü o kadar gittik geldik biri demedi
Çok geçmiş olsun açıkçası bana gazı oldugu icin kusması çok saçmagelmişti sizi huzursuz etmemek icin söylemedim gaz bu kadar kusma yapmaz. Benim kızım 17 aylık hala gaz sorunu yaşıyoruz bir kere böyle bisey yaşamadık . Allah yardımcınız olsun
Gaz değilmiş, rota virüsü olmuş. Açıkçası gazın bu kadar kusma yaptıgını nasıl düşünebildiniz merak ediyorum ![]()
siz acaba her seferinde acile mi gittiniz.aksam ya da gece olunca mecburen acilden giriş yapıyoruz ama gündüz mutlaka tekrardan uzman bir çocuk doktoruna gorunmek gerekiyor . eğer çocuk doktorunuz ısrarla gaz diyip gonderdiyse bence doktorunuzu degistirin