Mesaj atmalımıyım

Kızlar bugün eşim ben kızım ve eşimin ailesi ile pikniğe gittik birden bire yağmur yağmaya başladı çok soğuk bir hava ve fırtına esmeye başladı kızım pusetteydi hemen battaniye alıp üzerine örttüm kucağımda kız ağlamaktan mahvoldu eşime arabayı getir diyorum kızı arabaya götürecem diyorum sen biraz daha oyala diyip yemeğine devam ediyor ben orda deliriyorum kızım perişan oldu asla umrunda değil yemeği zıkkımlanmaya devam ediyor en son abisi bana kendi arbaabsının anahtarını verdi benm arabaya geçin diye hemn kızı oraya götürüdm emzrdm arabda altını değiştrdm bi saat oyanlandık tabi ben ağlmaktan mahvoldum bi kere bile yanıma gelmedi ne eşim ne ailesinde biri bile lokma atmadım ağzıma o kadar şey yapmama rağmen gittm eşimin abisnden rica ettim bizi eve bırakması için sağolsun bizi eve kadar bıraktı o hâlâ bize bakmadı bile eşim olacak insan bu saat oldu hâlâ eve gelmedi orda mangal yaparken bana diyor gel bu eti ablasının gelini var git ona götür yesin diyor sen ye ya da yedin mi falan sormuyo bile kafayı yicem artık beni düşünmüyor kızını düşünmüyor Allah’ım ben ne yapacam şimdi evde değil eminim gelince yine bişey konuşmayacak ben konuşsam cvp bile vermicek ya tv ya telefon başında vakit geçirecek sonra da uyucak o gelmeden içimdekleri ona msj atsam olurmu hiç huyum değildr aslnda özellikle kavgalı iken msj atmak aramak fln ama içimdeki siniri susturamayıyorum rezil eti beni herkesin içinde bi akıl verin lütfen bu kaçıncı biliyorum ama birine anlatmasam akıl almasam kendi aklımı kacıracam artıkkkkk

Allah yardımcın olsun . Senin yerinde olsaydım bir kağıda yazar verirdim . Eşimle evliliğimin ilk zamanlarında çok kavga ediyoduk ailelerden dolayı hala da olur bazen ama anlaştık kağıda yazalım ve çözüm odaklı olalım diye. Senin yerinde olsam buraya yazdığın hislerini daha detaylı ona yazardım , benim penceremden olay böyle diye yazardım . Birlik olmak istiyosak olaya birbirimizin penceresinden bakmalıyız diye eklerdim . Sinirlendiğimiz anlarda olaylara bizde ılımlı yaklaşamayız bir dış göz olarak diyorum netice de eşin çocuğunun babası hayatı onla götüreceksin yüz yüze bakacağın için çözüm odaklı ol sende ona rahatsız olduğun şeyi söyle bir çözüm aradığını söyle . Ben eşime hep şey demiştim dışarının hareketine karışmam lafına sözüne ama sen eşimsin burda hakem olan sen olacaksın yoksa ben kötü olurum herkesle ve senle de diye . Daha bunu 2 senede anca anladı ama sabırla bunu anlatmaya devam ettim çünkü aşılmayacak şey yok diye düşünüyorum. Bir de olayı ondan anlatmasını isteyebilirsin ne düşünüyor diye

Ben olsam eve gelince o evi ters cevirirm msj atma eve gelsin sinirini boşalt

Mesaj atma. Çünkü atarsan uzunca birşeyler yazman gerekecek. Ve böyle biri de anlamak niyetiyle okumayacak ve sen daha kötü hissedeceksin. O yüzden mesaj atma. İçindekileri onun sorması lazım peşinde dolanarak. Çok zor ama buuuz gibi sessizliğe bürün bence. Kapatsın kendini. O yokmuş gibi davran.

Ben esimle cok kotu kavga etmistim ve bn yuz yuze dertlesince konusamiyorum hemn agliyom. O yuzden uzun geneli bir mesaj atmistim. Sonrada kendinden beni sogutma gibi seyler yazmistim. O kadar uzun ve aciklayici yazmistim ki yataklari bile ayirmistim. Lohusalikti tabi :melting_face:
15 gun konusmadim ama onun yemegini fln hazirlamistim . Bn senin yerinde olsam guzelce icimi dokerdim argo kelime kulanmadan usulca yazardim sonra geri adim atardim. O adim atana kadar beklerdim .

Bence otur konuş bacım yazı felsn boş seni düşünmeyen adam yazıyla dikkate mi alacak.. derdin ne de… Ekonomik özgürlüğün ve aile desteğin yoksa Allah kolaylık versin eşine muhtacsin bı nevi umarım düzelir herşey Allah senin ve bebeğinin yardımcısı olsun :palms_up_together:

Kendisi orda dururken abisi alip karisini cocugunu evine birakiyor, bu ne gevşeklik ne rahatlik. Elin kadinina yesin diye bir seyler hazirliyor gonderiyor sizin yediginiz yemediginiz umrunda degil. Valla su anlattıklarınızın 10da 1ini bana yasatacak adamla evli kalmazdim.

Edit: gonderi sahibine ithafen yazmak istemiştim.

Aslında eve geldiğinde seni ve bebeğini bulamamak ona en büyük ders olurdu. Her ne yaparsa yapsın eve geldiğinde senin evde olduğunu biliyor. Ne yaparsa yapsın gitmiceksin biliyor kaybetme korkusu yok o yüzden kadir kıymet bilmiyor. Eşinin burnunun sürtmeye ihtiyacı var. Sen daha iyi tanıyorsun seni kaybetmekten korkarsa düzelir mi. Seni eve geldiğinde bulamasa kafası dank eder mi. Ben bir daha aynısını yaparsam ya beni terk ederse diye düşünür mü. Sen bunların muhasebesini kafanda bir yap. Eğer gidebiliyorsan kısa süreliginede olsa ailenin yanına git. Önceden de konuşmuştuk eşinin yaptığı bu ilk değil. Bırak biraz burnu sürtsun seni kaybetme korkusu yaşasın

Ya delirdin mi hiç bişey yazma geldiğinde sic ağzına o neymiş öyle

Kiz noye oyle diyon :joy:agizina sıç…sonrasi ne olcak . Kaçacak delik ariycak once kendini garantiye almali ..ilk once tum yollari deniycek sonra geri adim atacak . Ne kadar coğaldi cinayetler biz akil veriyoruz ama ilerisi cok onemli ..biz bilmiyoruz ki siddet bağımlısı mi ?

Yanlış anlamayın lütfen amacım yargılamak degil merakımdan soruyorum, evlenmeden önce de böyle miydi eşiniz? Veya evlenince böyleyse cocugu isteyerek mi yaptınız? Çünkü size ve cocugunuza değer vermiyor böyle bi insanla birlikte olmak zor olsa gerek. Kusura bakmayın lütfen sadece merakımdan soruyorum

Ben olsam yazmam seni umursamamış biraz da sen onu umursama

Hala degismedimi iyi demistin senin kocadan aferdesin bi halt olmaz bacim

Ne yaptın canım

Ay valla ben de önceden ay beni anlasın kirmasin kendimi uzun uzun anlatayım şu beni üzdü bu ayıp oldu sonra baktım olacak gibi değil ağzına sicip boşadim tamam ben biraz ileri gittim sadece ağzına sicip biraksaydim belki duzelirdi ama bence çok iyi oldu 2 sene sonra yeniden evlendim bı kızım var şimdi 6 aylık eşim mükemmel valla bazen çok da kendini yormamak lazım hayvan hayvandır

Ne yaptınız ben de merak ettim. :face_exhaling:

Hahaa haklisin kiz :joy:
Ama bir yuva kolay kurulmuyor onun icin emek veriliyor birde cocuk olunca iş degisiyor. Yilarca o adamla yan yana gelmek zorunda bosansa bile bebegini gostermek zorunda . Gosterme elinden cocugunu alirlar senin cocuk yokmus kolay haletmisn ama cocuk olunca cok farkli . Ve bazi esler cok takintili . Bence en son care bosanmk bazen vahsi hayvan bule evcillesbilir :blush::wink:

Tabiki ben de az sabretmedim 8 sene dile kolay Allah’tan ki çocuk olmamış o kadar denemeye tedaviye ama aslında her erkeğin bı çözüm yolu var bulmak zor evet ama inşallah bulur da rahat eder böyle çekilmez çünkü

Canm içinden ne geliyorsa onu yap at mesajini okur eğer yine umursamazsa o zaman başka çözüm bulursun konuşarak trip atarak sessizliğe bürünerek sonuçta eşini tanımıyoruz burda sen daha iyi biliyorsun mesaji düşündüğüne göre bı dene

Ayn oyle canim .:innocent: