Merhaba çok teşekkür ederim ![]()
![]()
Ne demek umarım faydasını görürsünüz
Keşke bende yapabilsrm ama şu aralar kendimle ilgili hiç bişeyde motive olamıyorum
Aha da gün aldım 5 Mayıs yatış 8 Mayıs ameliyat ![]()
Yaaaa ne kadar da yakın ![]()
İyi haberlerini bekliyoruz ![]()
inşallah acısız ağrısız çok iyi geçer![]()
before after fotoğraf atarsın artık ![]()
![]()
Ben oldum mide ameliyatı canım
1 hafta sıvı besleniyorsun sonra püre beslenmeye geçiyorsun hafif taneli daha sonra katı besleniyorsun ama ekmek yok kesinlikle ayrıca sıvı ve katı ayrımına dikkat etmen gerekiyor
HAdiii buluşmamız lazım ![]()
Ayy inşallah ![]()
Daha yakına verecekti malzeme yokmuş ![]()
Eveett detaylar yüzyüze ![]()