Arkadaşlar mrb özelikle geceleri bebeğimin gazını pek çıkartamiyorum uykulu olduğum için bı on dakika uğraşıyorum çıkmayınca yatırıyorum hatami ediyorum bebeğim 3 ay 3 günlük
Genel de kendi gazlarını 4 ncu ayda kendileri çıkarmaya başlıyor bazı bebekler 3 ncu ayda da kendileri çıkarabiliyor. Benim bebeğim çok gazlı bir bebekti 4 ncu ayda kendi kendine çıkartmaya başladı
Kendi kendine çıkartmaya başlayınca birakabilirmiyiz yani birde uyanıyor yani sırtına vurduugm icin
Tabi kendi kendine çıkarmaya başlayınca gerek yok ben hiç çıkarmiyorum o kendi çıkarıyor bir gaz belirtisi de yok zaten hem alttan hem üsten kendi kendine çıkarıyor 4 ncu aydan beri
Tmm çok sağolun bizimki birde uğraşıyorum kusuyo normalde de çok kusan bir bebek gaz içinde cabalayinca sırtına kusuyor
Kendi kendine çıkarmaya başladı ama ilaç kullanıyorum onun etkisiylemi çıkarıyor onu nasıl anlayabilirim gaz ilacı yani metsil
Bir gün damla vermezsen anlaya bilirsin damla verirken anlayamazsın onu
Tmm com teşekkür ederim
Kaç aylık şuan bebeğiniz
Üç ay üç günlük
Şuan aslında kendi çıkara bilir zaten bu gaz sorunu bitince herşey daha keyifli bir hâl alıyor ![]()
Ikınma falan yok ilaçla tabi
Aynen insallah yarın bı deneyim bakalım cikaracakmk![]()
Ayy hadi hayırlısı inşallah çıkarır da rahat edersin ![]()
Amin çok sağolun
Bizimki 5. Ayındq son bulmuştu
Tm teşekkür ederim
Bebegi duz şekilde gogsune yaşla,Belini asagidan yukariya daire seklinde sıvazla o zaman geğiriyor.
Birde ayaklarini karnina dogru ittirip kendine dogru çek,o zamanda gazı çıkıyor.
Ya agizdan ya popodan cikarinca sorun kalmiyor zaten,esas biyerden cikarsin ![]()
Ama tek bir yerden çıkmaması gerekiyor bize doktorumuz hem alt hem üst ikisininde çıkması gerektiğini söylemişti üst gaza daha çok önem veriliyor bende sizin gibi yapmıştım çünkü benim bebeğim alt gazını çıkarıyordu bana dediler demekki gazı alttan çıkarıyor bende alt gazı cikarinca bırakıyordum benim bebeğimde bu sebepten dolayı gaz birikimi oldu
6 aya gireceklz hala ben çıkarıyorum