Miğde gazını kaç aya kadar çıkartmak gerekiyo

Arkadaşlar mrb özelikle geceleri bebeğimin gazını pek çıkartamiyorum uykulu olduğum için bı on dakika uğraşıyorum çıkmayınca yatırıyorum hatami ediyorum bebeğim 3 ay 3 günlük

Genel de kendi gazlarını 4 ncu ayda kendileri çıkarmaya başlıyor bazı bebekler 3 ncu ayda da kendileri çıkarabiliyor. Benim bebeğim çok gazlı bir bebekti 4 ncu ayda kendi kendine çıkartmaya başladı

Kendi kendine çıkartmaya başlayınca birakabilirmiyiz yani birde uyanıyor yani sırtına vurduugm icin

Tabi kendi kendine çıkarmaya başlayınca gerek yok ben hiç çıkarmiyorum o kendi çıkarıyor bir gaz belirtisi de yok zaten hem alttan hem üsten kendi kendine çıkarıyor 4 ncu aydan beri

Tmm çok sağolun bizimki birde uğraşıyorum kusuyo normalde de çok kusan bir bebek gaz içinde cabalayinca sırtına kusuyor

Kendi kendine çıkarmaya başladı ama ilaç kullanıyorum onun etkisiylemi çıkarıyor onu nasıl anlayabilirim gaz ilacı yani metsil

Bir gün damla vermezsen anlaya bilirsin damla verirken anlayamazsın onu

Tmm com teşekkür ederim

Kaç aylık şuan bebeğiniz

Üç ay üç günlük

Şuan aslında kendi çıkara bilir zaten bu gaz sorunu bitince herşey daha keyifli bir hâl alıyor :joy:

Ikınma falan yok ilaçla tabi

Aynen insallah yarın bı deneyim bakalım cikaracakmk​:grinning:

Ayy hadi hayırlısı inşallah çıkarır da rahat edersin :cherry_blossom:

Amin çok sağolun

Bizimki 5. Ayındq son bulmuştu

Tm teşekkür ederim

Bebegi duz şekilde gogsune yaşla,Belini asagidan yukariya daire seklinde sıvazla o zaman geğiriyor.
Birde ayaklarini karnina dogru ittirip kendine dogru çek,o zamanda gazı çıkıyor.
Ya agizdan ya popodan cikarinca sorun kalmiyor zaten,esas biyerden cikarsin :joy:

Ama tek bir yerden çıkmaması gerekiyor bize doktorumuz hem alt hem üst ikisininde çıkması gerektiğini söylemişti üst gaza daha çok önem veriliyor bende sizin gibi yapmıştım çünkü benim bebeğim alt gazını çıkarıyordu bana dediler demekki gazı alttan çıkarıyor bende alt gazı cikarinca bırakıyordum benim bebeğimde bu sebepten dolayı gaz birikimi oldu

6 aya gireceklz hala ben çıkarıyorum