Boyle daha uygun ablacigim.kalsaydim inan daha cok yaninda olurdum.
Neyse artik hayirlisi boyleymis.
Sende cok guclusun ben olmasam daha bir cok guzel tecrubeli anneler var sana yardimci olurlar.mesajin icin cok sagol.
Cok duygulandirdin beni kendine bebisine cok iyi bak.
Seviyorum seni.
Seninle bir daha konuşamayacığım için çok üzüldüm abla.Kendine çok dikkat et olurmu?Seni tanıdığım için çok sevindim.Beraber gülüp,beraber üzüldüğümüz çok günler oldu bizim.İyiki tanımışım.