Bebeğime bu damlayı kullanıyorum üzerinde 25 derecenin altındaki oda sıcaklığında saklayın yazıyor malum evler sıcak buzdolabında saklasam bir sorun olur mu
Ilık suya katıp veriyorsan soguk olmasinda sakinca yoktur diye dusunuyorum ben.
Buz dolabinin derecesi varsa ayarlayip koy istersen
Bebeğim ufak olduğu için sadece anne sütü alıyor ona vermeden 5 dk önce çıkartıp altı damla veriyorum
Damladan memnun musunuz? Bende probiyotik damla arıyorum da
Ben dişim dolayı antibiyotik kullanıyorum ishal olmuştu bebeğimde fakat dünden beri ishali kesildi etkili bizim için işe yaradı @Güll
Anladım, benim oğlum 35 buçuk haftalık doğdu ondan mı bilmiyorum ama bazen ıkınarak yapıyor kakayı da gazı da, bende probiyotik damla arıyorum belki düzelir diye, kızım doğduğunda çok nadir ıkınarak yapardı, ama oğlum sık bir şekilde ıkınarak yapıyor doktorlar bağırsak gelişimi tamamlanınca geçer diyorlar bilmiyorum, öyle zorlanınca çok üzülüyorum![]()
Canım ben uzun süredir kullanıyorum kızıma bunu 25 derecenin üstünde de kaldı yazın mecbur dolaba koysam aşırı soğuk oluyordu. Klima olmadığı için o sekilde kaldı kullandık bir sorun yaşamadık. Evin derecesini ayarlayabiliosun sonuçta 25 derecenin zaten üstünde olmaması gerek bebeğin için derece düşürebilirsin biraz
Evimi 24 derecede tutuyorum sınırda sıcaklıkta kalırsada damlanın etkisi değişir mi diye merak etmiştim çok teşekkür ederim
Anladım canım rica ederim ![]()