Bebeğime ösel hesap açmıştım hatıra kalsın diye orayı ilk görümcem gördü mecbur kabuk ettim sonra bi iki arkadaş bugün de orda komik videosunu atmıştım bi saat olmadan evde düştü ütü düştü üstüne bide şok oldum hala kendime gelemedim yanagına düştü ütü . Normalde yukarı da koymuyorum ama tabi aslında benim hatam . Ama bugün genel anlamda düştü birileri de görmüştü çalıştığım yerde . Çok üzüldüm . Hesaptaki kişileri de çıkarmayı düşünüyorum nasıl düşünürlerse düşünsünler
Evet nazar deveyi kazana, insanı mezara koyar demişler. Okuyun bol bol.Kendi adıma söyleyim ben kolay kolay resim de paylaşmam mesela.Hatta sadece doğum gününde fln o derece az. Onunla geçmiş olsun sizede umarım ciddi birşey olmamıştır yavruya.
Gecmis olsun iyimisin ya simdi ablacigim.
ALLAH şifa versın RABBIM bıdaha yaşatmasın nazar var ama nazar içinde elhamdülillah ayetler dualar var dua edın okuyun şuan müsait degılım mubarek alimlerden yazılan muskalar bende var genelde bazı adı alim ımamlar boyke seylerı para karşılığı satarlar elhamdülillah bu ALLAH ın ayetıdır buna para biçilmez ben sıze ALLAH rızası ıvçcın gonderıcem onu cıktıdan cıkartıp takıp takmamanızda sızın kararınız zararı yok ALLAH ın ıznıyke yararı var eger ıstersenız sıze atarım
Evet nazar oluyor. İnstada Abdullah Yuyucu hoca var o sayfasında anlatmıstı. Gruptan annesi surekli bebeginin foto videolarını paylasıyormus bebegi cok guzelmis o bebek hiçbir neden olmaksızın bir gözü kör olmuş. O yuzden hoca nazar haktır bebeklerinizi paylasmayın diyordu. Bende ne zmn paylassam bebegi hatta soran birine iyi desem o gun mutlaka birsey oluyor ve keyfimiz kacıyor..
Kesinlikle katılıyorum ben de ne zaman instagrama atsam o gün bişey oluyo hatta eşim artık instagrama attın mı doğru söyle diyo. Ben de paylaşmıyorum o yüzden yüzünü ve ne durumda olduğunu siz de yapmayın lim ne düşünürse düşünsün
Bende katılıyorum paylasilmamali ben paylaşmıyorum 1 2 kere falan sayılı yani sadece ayağını çoraplı paylaşmıştım bebekler ya hassaslar sanki insanın aklı çıkıyor kendi anne baba gözü bile değer diye ki kaldi ki diğer insanlar musluman risklerden uzak durmalı bile bile ateşe el degdirmeyelim kimsenin evladına zerre zarar gelsin istemem tüm annelerin evladına olan acısını yüreğimde anne olduktan sonra çok derinden hissediyorum bu sebeple hep duamdir hiçbir anne evladının acısını yaşamasın sizde duaniza bütün anneleri katın Rabbimiz ettiğiniz dua ile sizin de evladinizi koruyup kollar insallah
Ben de inanan biriyim ama çok da şey yapmıyorum..Aman nazar değecek bakma aman şu olacak görme aman kizima bakacaklar yüzünü kapatıp paylaşıym olayi yok bende. Başka şekilde de nazar değer. Mesla yolda geçen biri bebeğinizi gördüğünde de içten bakarsa nazar değer. Benim babamın nazarı aşırı değer ben hep derim bir nazar duası oku diye çok huysuz olursada ayetel kursiyi ve bir kaç dua daha okuruz esimle .
Genelde instegram ve burda paylaşırım. Aylik çekimler hatıra kalsın diye bazen instegrama atarım. Sadece tanıdığım insanları takip ederim. Tutup da tiktok vs …sosyal medya üzerinden bebeğini kullanarak bir çıkar elde etmek istemem .. Burası bana masum geliyir arada erkek de olsa çoğu anne ve eminim ki kendi çocuğuna zarar gelmesini istemeyen bir anne başkasının çocuğuna da zarar vermek istemez .Çocuğa da taşa söyler gibi cümleler kurmaz diye düşünüyorum.
Nazar tabiki var. Babaannemin bebeği nazardan ağlaya ağlaya çatlayarak vefat etmiş. Komşusu gelmiş o nasıl bebek öyle bembeyaz çakır gibi cennente erken gidesin mi ne öyle bişey demiş tam hatırlamıyorum yalan olmasın. O gün bebek ağlamaktan vefat etmiş. O yüzden bende çok korkuyorum kem gözlerden. Çocuğumuza bizimde nazarımız çok değiyor. Bebeğimi günde 3 kez okurum en az. Bir de kendim bile iyi bişeyini diyiynce o gün bebeğim tam tersini yapıyor
mesela ay ne güzel uyuyor bak deliksiz diyorum o an uyanıyor uzun süre uyumuyor ![]()
![]()
suscam bundan sonra
aslında paylaşılmamalı ama o tatlı hallerini insan sevdiklerimizde görsün istiyor. Okuya okuya büyütcez işte
Aynen canım nazar var yeri geliyor bizim bile anne baba olarak çok sevdiğimiz için nazarimiz değiyor kaldı ki başkasının hayli hayli değer sürekli okurum bende bı hareketini felann sevdiysem mesela sende bı yere atınca bol bol oku Rabbim korusun geçmiş olsun minige de![]()
Kesinlikle var tecrubeyle sabit felak nas okutturuyorum cocuklara kotu insanlar ve varliklarin serinden korunsunlar diye.daha bir kac gun once yasadik.annem okudu rahatladi
Ters manifest diyorum buna ben. Ben iyi birşeyi dile getirmeden aklımdan geçirsem bile o gün dediğiniz gibi tersi oluyor. Biri sorsa şunu vardı nasıl oldu diye düzeldi dediğim gün tersi oluyor. Anlam veremiyorum.![]()
![]()
Kesinlikle inanıyorum sosyal medyalarimj kapattım doğumdan sonra çünkü çok zaman alıyor ona ayıracagim zamanı çocuğuma ayırırım diye düşündüm sadece whatsap ve bu uygulama var. 2 gün önce akşam asil parsın bir videosunu paylaştım whatsap durumdan cocuk sabahtan başladı önce yataktan düştü sonra ben temizlik yaparken kafasına ütü masası düştü çok korktum neyseki birsey yok sonra 2 defa kaydı düştü kafasını kapıya vs çarptı hic abartısız inanın bu olanlar yani bu kadar tesadüf olamaz tabiki nazar oldu çocuğum
Evet aynen bende öyle sadece çocukla alakalı değil her konuda öyle. Bişeyi dile getiresim gelmiyor![]()
![]()
Bilemiyoruz ki hiç aklımıza gelmiyor o an.![]()
![]()
En iyisi olumsuz konuşmak olumlusu olsun diye![]()
![]()
Katılıyorum, nazar adamı çatlatır ben inanıyorum valla yeri gelıyo annenın bıle nazarı değer diyorlar, gücenen gücensin umrumda degıl. Sosyal medyada da sadece elını ayagını falan paylasıyorum o da çok nadir
Aynen
birde anne baba da değiyor evet. Her zmn Nazar kişinin içinden kötü geçtiği zmnda olmuyorki. Bazen insanın içi kaynıyor yada bir işi çok taktir ettiği zmnda oluyor. Allah ım nazardan korusun hepimizi. ![]()