Ne kadar süre mama

Uzun zamandan sonra yeniden selam kizlar kızım 10 ay 10 günlük gündüzleri ek gıda veriyorum akşam gece ve sabah olmak üzere 3 kere mama veriyorum, genelde hep okuduğum 1 yaşından sonra mamanın tamamen kesilmesi gerektigi, siz nasıl yaptınız mamayı ne kadar süre kullanıyoruz e hadi akşam yatarken ve sabah kalktığında ek gıda ayarlarım ama gece 1 kere besliyorum mutlaka onu nasıl yaparım süt mü veririm ay kafam karıştı iyice sabahın köründe kalkıyor 5,5-6,5 arası o saatte ne hazirlayip yedircem çocuğa yani okuduklarima bakarsak söylemesi kolay :rofl::sweat_smile: beni bı panik aldı valla bı akıl fikir verin kızlar

Ben de burada bekliyorum yardım edin kizlarrr

Şuan 11 ay 3 haftalık bebeğim gece beslenme olayımiz bitti gün içinde yemek yiyor süt ve bebe bisküvisi veriyorum mamayi kestim yeni ve mamayı bırakıyordu çok icmiyordu süt bebe bisküvisinin hepsini bitiriyor bizde güncel durum bu

Hngi sut bide 1 yaşından önce sut iyimi bilemedim

13 aylık kızım günde 3 kere bende mama veriyorum uykuya geçişlerde bıraktırmaya şuanlık mental olarak hazır değiliz doktorumda bıraktırma tarafında değil

Ben migrosun UHT yazan sütünden alıyorum 1 yaşına girecek zaten denemiş olduk alerji birşey yapmadı ben kullanıyorum senin için erkense verme

Çok erken cevap vermiş olucam ama :sweat_smile::face_with_peeking_eye: köy işleri telefon çekmiyor falan :face_with_peeking_eye: benim kızım süt cicibebe yemiyor anlamadim midesini bulandırıyor öğürüp çıkarıyor. Şu gece devam sütleri falan var onlardan mi baksam yoksa sadece süt mü denesem bilemedim

Gece devam sütleri olabilir belkide sütü sevmiyordur

Oğlumda 12. aydan sonra gece mamayı yavaş yavaş azalttım, önce miktarını düşürdüm sonra tamamen kestim. Gece uyanınca su verdim bir süre, sonra alıştı zaten. Sabahları çabuk acıkınca yoğurt, muhallebi, meyve püresi gibi pratik şeyler verdim. 1 yaşından sonra yavaş yavaş ana öğünlere geçiliyor, endişelenme herkesin süreci farklı ilerliyor.