Benim eşim çok çalışıyor hem fabrikada hemde farklı bi işte eve girdiğini doğru düzgün göremiyorum biraz borcumuz var ve geleceğe yönelik hayalimiz olduğu için bu kadar çalışıyor eminim hayatında kimse yok beni seviyor ama ben çok yalnız hissediyorum değersiz önemsiz hissediyorum diye ona da kaç kere dedim çünkü gerçekten onun hayatında mıyım belli değil kendimi kadın gibi hissedemiyorum 2 3 ay sonra 2.yılımız oluyor ben böyle olmak istemiyorum önceki gibi mutlu olalım mutlu olayım istiyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum derdini sıkıntımı küçümseyebilirsiniz belki ama inanın benim canım çok acıyor ben evliliğinde ilişkide böyle olmak istemiyorum sevgi dileniyorum ondan ona dedim ki sadece senden sevgi i ligi istiyorum dedim parayla yapılıyor ne yapmamı istiyorsun söyle yapayım diyo anlamıyorum neden insanlar parayı bu kadar seviyor yada ben neden sevilmiyorum değersiz hissedeceğim ona ne yapıyorum ki
Asla küçümsenecek bir konu değil cnm benimd senden farkım yok bız kaynanamgile aynı bahçede evlerimiz bende onlarla beraberdim sabah inip akşam yatmaya cikardik hep artık evinde kalıyorum kavgalardan dolayı ….eşim sabah uyanır kahvaltı yapar aşağı eve darin kaçar oraya bı gider akşama kadar gelmez eve hep orda oturur sinir oluyorum insan gelmezmi eve hiç orayı bekliyorsun yok anlamiyo ya
Bunu sevgi istiyorum senden diyerek degilde. Cok calisdigi icin onu ozledigini evde yanliz kaldikca sevgisiz eksik hissettigini soyle ama oyle tartisir gibi degil guzellikle soyle . Oda kendince haklidir her baba yigidin harci degil iki iste calismak canim
Bence iş yoğunluğundan dolayı canım madem yetebilmeye calisiyor çabalıyor sende anlayışlı olmalısın bence evet senide anlıyorum ama fazla konuşup canın sıkılmasın feraha kavuşunca daha güzel günler görürsün inşallah diyelim maddiyatta manaviyat kadar önemli artık
Bu duygu yıpratır insanı çok iyi anlıyorum ama erkekler bizim gibi düşünemiyorlar malesef. Eminim eşiniz bizim için çabalıyorum daha napıyım diye düşünüyordur. Biz olsak her şeye bölünür herkese de yeteriz ama bunlar tek şeye anca odaklanıyor. Bir şey yapmıyoruz desen söyle yapalım ne dedin de yapmadık der ama asıl olanın onun düşünmesi, küçük sürprizler olduğunu anlamaz. Benim eşimde mükemmel bir adamdır ama bu yönden aynı sorunları bende yaşadım psikolojik olarak çok çökertiyor dilensende değişmiyor üstüne dilendim diye ayrı bir ego savaşı veriyorsun. Ben kabul ettim karakterine saygı duydum. Bu ilişkinin dinamiği benim ben neşeliysem herkes neşeli. Birde empati kuruyorum gerçekten yoruluyordur ve ilgiye zaman kalmıyordur. Söylenmek yerine kendime odaklanıyorum. Onun içini,sevgisini biliyorum ve bazılarının karakteri gerçekten bu oluyor değiştiremiyor. Şimdi daha açık isteklerimi daha net tripsiz yaklaşıyorum. Keşke hayat şartlarımız birbirimize vakit ayırmak için daha elverişli olsa
Bak gerçekten haklısın ama kızımız doğdu 2 hafta sonra işe başladı 2 işe hep yoğun oldu uyuyamıyorum uyuyamadığı zamanlarda ilgi gösteriyordu gerçekten hissediyordum o evde olmasa da iyi hissedebiliyordum son zamanlarda biz taşındıktan sonra onca şey değişti ki aramıza soğukluk girdi belki inanmiycaksın ama taşındıktan sonra çok şey değişti ona da söyledim bunu o da sonradan farkektti yoksa biz mutluyduk sorunumuz yoktu biz taşındık mutsuzlaştık soğuklaştık ilişki olarakta ikimizde isteksizleştik ben bi kaç ay öncesine gidip mutlu olmak istiyorum nasıl yapıcam bilmiyorum hocaya mı gitsem iyi bilmiyorum inanıyor musun nazara falan ada çift terapistine mi gitsem bilmiyorum ben nazara geldiğimize inanıyorum
Çok denedim farklı şekillerde demeyi ama olmuyor insan anlamak istemedikten sonra boş geliyor söylediğim tüm laflar
Taşınınca dediniz ya benim aklıma evle alakalı bir durum gibi geldi. Niye böyle kötü düşündüm bilmiyorum ama. Belki evin enerjisi kötü. Görünüş iyi olabilir. Mekânların enerjisi olur bilirsiniz. Evinizi manen temizlemeyi bir deneseniz belki faydası olur. Çift terapisini de çok öneririm. Anlatilamayanlar, konusulamayanlar, susup içe atılan ne varsa ortaya çıkar sorunu da çözüm yolunu da terapist görür ![]()
Mantıklı geldi biz taşırmadan hemen 1 hafta içinde ev sahibimiz karı koca olarak vefat etmişler öyle bişey mi yanlış mi anladım acaba ya
Biz buraya geldik kırılmayan şeyler kırıldı durup dururken borcum kırıldı 1 2 hafta içinde oldu normalde benim eşyalarımı kırılmaz sakar falan da değilim yanlışlıkla da düşürdüğüm 1 kere oldu ama bu ev için geçerli değil ya bilmiyorum çok mu olumsuzum bende nazara çok yoruyorum senin dediğin de mantıklı geldi
Hayallerinizi ileriye uzatacaksiniz oda iki iste calisacagina tek iste calissin hem kendi icinde iyi degil bu kadar cok calis calis.boyle giderse evliliginiz cozum bulmazsaniz monotonlasacak.ve bi bakmissin yillar gecmis esim 6 sene tir yapti Sakam yok 16 saat calisiyordu gunde yemek ve yatmaya geliyordu.en sonunda patladim burasi otelmi dedim yuzunu goren cenettlik.sogumaya basladim fark etti zaten tavirlarim dan.konustuk ondan sonra bende seni seviyorum ama resmen gorusemiyoruz resmen eve gelip olu baygin gibi koltuga dusuyorsun.zaten kendi de hak verdi dogru bu ise cozum bulmamiz lazim dedi is saatlerimi azaltacagim yada baska firmaya gececegim dedi oyle de yapti aramiz cok duzeldi ondan sonra.oglanlar benimle dalga geciyo tabi babama yenidenmi asik oldun evt dedim oyle de zaten.
Yapılacak şeyler çok zor değil bir deneyin bence. İnternette yazıyor videolar da var bilinen hocaların anlattigi. Bol bol kuran okunsun evde de açıp dinleyin, bir de manevi olarak kendinize bakın. En büyük eksiğimiz bizi bu hale getirebilir aile içinde de. Ben çok iyiyim demiyorum asla yanlış anlaşılmasin. Çoğu evde olan sıkıntılar genelde bu maneviyat eksikliğinden oluyor. Bir de sarılmayı deneyin düzenli olarak. Ten temasını yeniden canlandırmak hafızaları canlandırabilir ![]()