3 bucuk aylik bgun iki aşı olduk atesi 37 ates düşürucu vereyim mi yoksa nasil yapayım
Doktorlar 37.5 38 olmadan vermeyin diyorlar. Vücut ateşe karşı direnç göstersin diye tabi bu durumda kıyafetleri hafiflendirmek ılık kompleks yapmak şartıyla bakdınız ki bunlara rağmen 3,4 saatten 37 37,5 ozaman verebilirsiniz. Takip et canım 37nin üstüne çıkmadığı sürece sürekli ılık kompleks yap eklem yerlerine eğer hala hiç düşmüyosa ilaca başvur
Allah razı olsun canım benim