Ne zaman desteksiz oturur

Biliyorum her çocuk kendine özeldir beceriler farklılık gösterir bebeğimin yedinci ayına girmesine bir hafta kaldı hala desteklemezsek devriliyor :slightly_smiling_face: kendi kendine oturması için yapılması gereken şeyler var mı acaba

Yani ben kendimden örnek vereyim eğer benzer durumsa yardımı olur belki. Bebeğimi otutturuyodum düşüyor diye hep destek koydum yanlarına. Sonra bi haftasonu eşim bebeğimizle oyun oynarken otutturdu onu. Yanına geldim hemen yastık koymaya . Bırak koyma az dedi. İki kere düştü yere üçüncüde kendi oturmaya başladı. Ben düştüğünde hep yanına destek koydum kıyamadım. Düşe düşe öğrendi desem yeridir​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: önce ya deli misin gaddar adam çocuk düşüyo tutsana dedim sanki yüksekten yere düşüyomuş gibi​:grinning_face_with_smiling_eyes: valla 1 aydır desteksiz oturtmaya çalışıyodum eşim 15 dk da öğretti :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

Biz anneler pimpirikliyiz babalar pratik ben de arada öyle deniyeyim çevrilince ben de kıyamıyorum sizin gibi​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Babasına verin bugün oturmayı öğrensin deyin :grinning_face_with_smiling_eyes: cidden çok pimpirikliyim . Mesela ayağının üstüne bastırıp yürütmeye çalışırken ay ay bileği acıyacak yük binmesin diyorum :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2: öyle nasıl öğrenecekse. O yüzdenn altı yumuşak olsun düşünce kafasını sert vurmasınn öyle bi zeminde düşe kalka öğrensin 1 günde öğreniyolar merak etmeyin . İşte dediğim gibi onların geriliğinden değil bizim pimpirikliliğimizden bazı şeylere geç oluyor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oturunca en azından bir tık bağımsız olur sürekli kucağa alamıyorum yoruluyorum haliyle zaten sürekli kucak isteyen bir bebek yatınca da üzülüyorum sürekli yatıyor bir uerleri tutulur diye her şeyi ince düşünüyoruz

Oturunca devrilmemesi 9 aylık olduğunda önemli. 9 ay kontrolünde buna da bakılıyor ve hâlâ desteksiz oturamıyorsa detaylı tetkik yapılıyor.

Evet oturduktan sonra daha rahat oluyor insan hem onlarda kendi başlarına oyun oynuyolar

Benim kızım 9. Ay ortaları gibi falan oturduk öyle şimdi yaşında yürüme konusunda tık yok emekleme konusunda da tık yok her çocuk da kendine özel tabi ama bennde geç yürüyen emekleyerek tembellerdenin o yüzden olabilir

7 -8 asagi yukari