Kızlar bebegim 10 ay 25 günlük. Ama henüz hiç kelimesi yok. Surekli konuşuyorum, bir şeyler söylüyorum ama olmuyor. Bekliyorum ama endişeleniyorum da aslınd. Bu durumda olan var mı lütfen akıl verin
Sürekli elini açıp kapatıp gel gel gel kelimesini söyleyin işaret ederek knsuun
3 güne alisiri belki
İnşallah sürekli yaparım yeter ki ise yarasin
Göz teması kurarak sürekli baba dede gibi kelimeleri bastırarak söylemeye çalışıyorum ama olmuyor
Değişiyor demekki biraz daha geç baslicak senin bebek sen devamli söyle gel gel i alışır
Her bebek farklı, endiselenmenize gerek yok daha 10 aylık. Benim bebegim 1 yasinda sürekli babildiyor ama hala net kelimeleri söylemiyor. 1 2 aya başlayacaktır.
Bizimki kendi kendine başladı prrr drrrrr böyle yapa yapa şimdi dede baba ede leyya bazen mama ve nenede diyor ona annecim dede de falan yapım mesela ma ma ma ma de də də də ba ba baa böyle yapın inşallah ile yarar
Dokurumuz biz en erken 8 ay en geç 18 ay içerisinde ilk kelimeleri söylemesini bekleriz demişti 18 ay sonrasında henüz hiç bir şey dememişler o zaman konuşma terapisi öneriyoruz demişti 8 ay yeni olduk bakalım ne zaman ilk kelimesini söyleyecek
Yaa inşallah da öyledir kendi kendine sesler cikartiyor konuşmaya hevesli aslında ama net kelimesi yok
Benim bebeğimle aynı şekilde tek anlamlı erkek kim olursa olsun fark etmiyor de de diyor başka diğer bütün kelimeleri manasız birde arada anyi diyor ağlarken anne demeye çalışıyor gibi düşündürdü bize
ağlasın istemem ama sırf anne demesi için bazen istiyorum
bencilce maalesef ama anne demesini duymak hoş geliyor içimde kelebekler uçuyor resmen
Bu genetik olabilir bence benim oğlum beş aylık baba dedi demeden de önce ağzı doluydu yani e özel olarak konuşmadım da şimdi on aylık dede nene baba anne ama mama meme diyor mesela abimin oğlu iki yaşına iki gün sonra giricek bi baba dedi geçen koye gitti kalabalık çocuklarla konuşur dediler bı annne dedi elhamdullah e ama mesela büyük abim geç konuştu yengemin abisi.oyle genetikte olabilir