Kızımın burnu tıkalı serum veriyorum pek işe yaramıyor nebülazatörun içine serum döküp versem açar mı zararı var mı bilrn var mı.
Hayır vermez, hatta çok faydalı ben hasta oldugunda muhakkak kullanıyorum.Burun icini nemlendiriyor ve daha kolay nefes almasını sağlıyor.Sadece içindeki serum bittikten sonra iki ciğerine de 5 dakika boyunca patpat yapıp eğer balgam ciğere indiyse silkelemek o balgami oradan atmak gerekiyor..Patpat yapmazsanız iki cigere de uygulamanin anlamı bu sefer kalmıyor.
Burnu tıkalı çok şükür hırıltısı yok bitmiyor bir türlü burnunun mukusu . 8aylık bebeğim ne kadar seruö vermek lazım acaba
Ben 5 ml koyuyorum zaten 5 dk da bitiyor ama gün içinde 3-4 defa en kötü yapıyorum burnu tıkalı olunca ..10 ml de koysanız olur serumun zararı yok zaten soğuk buhar gidiyor burnuna.
Benim bebeğimde çok mukuslu bu arada, her gün iki defa burnunu açıyorum şırınga ile orada her bir deliğe 5 ml sıkıyorum ama ve bebeği düz bir zeminde yana döndürerek uyguluyorum, sıktıktan sonra genzine kaçmaması için hemen kaldırıp sırtına pat pat yapıyorum o arada kendisi sumkurme refleksi gösteriyor zaten..Doğduğundan biri bizimki de çok mukuslu, 2-3 defa ağır gripte geçirdik sizi çok iyi anlıyorum..
Dişi için ateşlendi havale geçirmeye yatkınlığı olabilir demişti doktor ondan korktum üşüttüm yavrumu. Burnuna daha az sizin dediğiniz gibi veriyorum da işe aramadı pek . Verdim daha iyi şimdi sağolun
Rica ederim çok geçmiş olsun
Mrb hiç doktora sordunuu sürekli mukus neden olur bizimde oluyor temizle diiyo geçiyorlar bide bizim mukus olmasa da horluyo bı çare bulamadık
Ya şöyle bizim ev cadde kenarı, evimiz çok tozlaniyor vs hava temizleyici kullansakta biz büyükler içinde geçerli, benim de eşimin de burnu tıkanıyor dolayısıyla ona bağlıyorum kızımın burnunun tıkalı olmasini da altında birşey aramadım
Hasta olduğunda küçük bir mukus bile nefes alışverişini engellediği için 2 saatte bir temizlerken, normal zamanda sabah uyandığında ve gece uykusuna geçmeden önce temizliyorum yeterli geliyor.
Horlamasinin sebebi başka birşey olabilir burnu açıksa eğer göstermekte fayda var
Aynen benimde burunda mukus tıkanıklık yıllardır var alerjim var benimde devamlı burnum tıkalı önceden fisfis ilaç kullanıyordum şuan kullanamıyorum sizinkinde horlama ağzı açık uyuma varmı doğdu doğalı çocuk arada horluyo doktorlara dedim bakmadılar hiç burnuna et falanmi varki temizle diyorlar yemizloyorum temiz ama horlama oluyor mesela binsaat önce yatırdım iki başta sessiz uyudu bir yirmi dakika sonra horlamaya başladı arada sıra başını çeviriyor o zmaan geçiyor
Aynen internette çok araştırdim laringomalazi olabilirmiş ben hep hastalandiginadan dir dedim bı kere bir ay burnu akmisti ama yaz gekdi horlama devam ediyor kulak burun boğaz bakarmi direk gotursem bayram sonu
Mesela şöyle bı ara sessiz uyuyor arada bir sesli horlama tarzı sesler çıkarıyor geri geciyor
Bizimkinde horlama vs yok şükür, yani sizin durum için açıkçası çocuk doktorunun kbb ye yönlendirmesi gerekir..Ben başka bir sebepten KBB ye götürdüm direk randevu almıştım, doktor çocuk doktoruna önce görünmeniz onun yönlendirmesi gerekirdi dedi, bizde kendimiz direk kbb ye aldık o şekilde düşünmedik vs deyince yine de ilgilendi..
Tmm çok teşekkür ederim bayramdan sonra çocuk doktoruna tekrar söyleyim dört ayrı çocuk doktoruna goturudm hep başından savdilar temizle deyip ciğer yemiz burun temizle diyorlardı yani bizim gün içerisinde çocuk da bı hırıltı solunum var ama neden bilmiyorum kusmaninda etkisi olabilir mi kusuyor hala 7 aylık olucaz bir hafta sinra
O zaman direk KBB ye götürün durumu anlatin anlayacağını düşünüyorum..Kusmanın mantıken ben bağlantısını kuramadım bizde 7 ay 1 günlüğüz ama bağlantısı olabilirde yani nelerden neler çıkıyor çünkü görüyoruz okuyoruz..İyice bir incelesinler bebeğe de yazık kendi de kaliteli uyuyamiyor rahatsız oluyordur, derdini de anlatamiyor inşallah doktor bir cozum önerir
Rica ederim çok geçmiş olsun, Allah şifa versin
Aynen çocuk sık sık uyanır oldu bu son zamanlarda çığlık atıyor yardımcı olduğunuz için Allah razı olsun