Nebulizatör kullanımı

Kızlar 5 gündür hastaydım oğlum bugün gün içinde burnu akıyordu serum fizyolojik verdim fakat şuan uyuyor ve tıkanıyor eşim nebüzilwtör almaya gitti içine serum fizyolojik mi koyayım yoksa küçük kuzenimin ilaçları vardı nebüzilwtör için onlardan mı kullanayım bilgisi olan yazabilir mi lğtfen

Serum koy ilaç olayına doktor söylemeden yapma burnunu yıkayabilşrsin göğğs balsamı kullanabilir sin

Serumu tıkandıkça verebilirim dimi ilaç gibi bi sınırı yok

E ten fazla verme ama burnunu yıkamalısın daha rahat eder aspıratorle çek serum verdikten sonrada çekebilirsin

Teşekkür ederim çok sağolun

Rica ederim geçmiş olsun

Eczaneden Ventolin aldım buhar makinesine koyup veriyorum ben çok iyi geliyor

Doktora danışmadan verebilir miyim kaç aylık bebeğiniz

Benim kardeşimin eşi pediatri doktoru demişti kuru öksürükte değil de burun akıntısı varsa Ventolin yeterli olur diye yinede siz bilirsiniz biz 9 buçuk aylık olduk 6 aylıktan beri hasta olursa veriyorum buhar

Eğer ilerlerse bı doktora götürün derim belki antibiyotik gerekebilir

Bugün 7.ay kontrolü var doktora göstericem teşekkür ederim cevabınız için